Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان «آمریکایی ها به منظور دموکراسی و حقوق بشر در بحرین» همایش اینترنتی «آزادی فوری مدافعان حقوق بشر در بحرین» را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز رسانه بحرین، سازمان « آمریکایی ها به منظور دموکراسی و حقوق بشر دربحرین»(ADHRB) همایش اینترنتی را با همکاری مرکز حقوق بشر الخلیج (GCHR) و موسسه دموکراسی و حقوقی بحرین(BIRD) در حاشیه چهل و پنجمین نشست شورای حقوق بشر برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش با عنوان «باید بحرین مدافعان حقوق بشر بازداشت شده و سایر فعالان را آزاد کند» و با محوریت سرکوب و انتقام جویی آل خلیفه از مدافعان حقوق بشر در بحرین و نقض مستمر حقوق بشر از سوی آل خلیفه برگزار شد.

 

در بخش اول این همایش سخنرانان به ارزیابی کار سازمان های جامعه مدنی بحرین و مدافعان حقوق بشر اقدام کردند. همچنین فعالیت «عبدالهادی الخواجه» و مرکز حقوق بشر بحرین(BCHR) را بررسی کردند.

 

بخش دوم این همایش با تمرکز بر مصونیت نخبگان حاکم در بحرین از مجازات و چگونگی عملکرد جامعه بین المللی برای استفاده از نفوذش به منظور اعمال تحریم قانونی و اقتصادی برای متوقف کردن این مصونیت برگزار شد.

 

در این همایش کارشناسان محلی و بین المللی در زمینه حقوق بشر همچون «حسین عبدالله» مدیر اجرایی ADHRB، «خالد ابراهیم» مدیر اجرایی مرکز حقوق بشر الخلیج، «دوین کنی» عضو سازمان عفو بین الملل، «امیلی ماریتا» معاون حقوقی در ADHRB، «سو ویلمن» وکیل برجسته و مدافع برجسته حقوق بشر در آمریکا شرکت کردند. این همایش با مدیریت «آنتوان مادلین» عضو اتحادیه بین المللی حقوق بشر(FIDH) برگزار شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان حقوق بشر بحرین همایش حقوق بشر در بحرین مدافعان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد

با حکم استاندار کرمانشاه، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در نشستی با حضور رئیس کمیته تحلیل، تولید و ساماندهی نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران استان، دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه، حکم خود را از محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دریافت کرد؛ آزادی هم‌اکنون مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه است.

به گزارش ایمنا، شورای فضای مجازی استان به ریاست استاندار و ذیل شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده در خصوص سیاست‌گذاری فضای مجازی در استان به شمار می‌رود.

کد خبر 745857

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد