Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@13:00:58 GMT

کنگره ملی لاله‌های سفید دریاسوج

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۹۰۴

کنگره ملی لاله‌های سفید دریاسوج

خانواده‌های شهدای دفاع مقدس در استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از خبرنگار ایثار از یاسوج ،همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کنگره ملی لاله‌های سفید (بزرگداشت شهدای حج) به صورت مجازی و آنلاین در سطح کشور از جمله یاسوج برگزار شد.

در مراسم فوق، احمد بهرامی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، سرهنگ خردمند مسئول کنگره شهدا و سید محمود داربام مسئول امور ایثارگران استانداری  با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهدای استان  که در دفاع مقدس به شهادت رسیدندتجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محسن نیک محمدی فرزند شهیدمعظم سید مسعود نیک محمدی،سرکارخانم مشکی ناظمی مقدم همسر شهید معظم نصیب الله محسنی نیاوسرکارخانم زهرا هاشمی فرزند معظم شهید عبدالخالق محمدی  از تجلیل‌شدگان این مراسم بودند.
تجلیل از ایثارگری‌های شهدا و صبر و مقاومت بازماندگان‌شان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • موج نوی سینمای دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان