Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال پرسپولیس امشب آخرین تمرین خود پیش از بازی با شارجه امارات را در مجموعه دانشگاه دوحه برگزار می‌کند.

*مربیان این تیم قرار است پیش از شروع تمرین امشب به ورزشگاه جاسم بن حمد (السد) دوحه رفته و کیفیت زمین این ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار بدهند و به همین دلیل هیچ یک از بازیکنان راهی این ورزشگاه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*اعضای تیم پرسپولیس همچنین امروز برای سومین بار در دوحه تست کرونا می‌دهند و این تست هم ساعتی دیگر از بازیکنان گرفته می‌شود.

*باشگاه پرسپولیس امروز بخش دیگری از اصل قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی را به حساب شان واریز کرد تا میزان دریافتی آن‌ها به حدود ۹۰ درصد برسد. البته تاکنون این مبلغ به حساب بازیکنان ننشسته، اما به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

*مهدی رسول پناه پس از دریافت ویزای قطر و تهیه بلیت راهی دوحه می‌شود تا در دیدار حساس با شارجه کنار کادرفنی و بازیکنانش باشد.
*همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد تا یکشنبه هفته آینده بخش دیگری از طلب برانکو ایوانکوویچ که حدود 150 هزار یورو است به حساب وی واریز می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر