Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در بازدید از نمایشگاه‌ دستاورد ملی دفاع مقدس و مقاومت باغ موزه دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس، 43 هفته برنامه های متنوع در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن نیروی هوایی ارتش درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه ها از سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: اول مهرماه، سالروز حماسه غرورآفرین و فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس و به خصوص نیروی هوایی است که در این روز عملیات 140 فروندی کمان 99 انجام شد. عملکرد درخشان خلبانان دلاور ما باعث شد که در روزها و ماه های اولیه جنگ، قدرت ارتش عراق به چالش کشیده شود. ماموریت های نیروی هوایی ارتش، سرنوشت جنگ را تغییر داد.
امیر سرتیپ هادیان ادامه داد:  این ماموریت ها هم در بخش آفندی موجب به صفر رسیدن صادرات نفت عراق، نابودی مراکز اقتصادی و لشکر های زرهی دشمن شد، علاوه بر این در بخش پدافندی عملیات هوایی نقش بسیار حیاتی و موفقیت آمیز داشت.
معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: رهبر معظم در بیانات اخیر خود جنبه های مختلف دفاع مقدس را مورد بررسی دقیق قرار دادند. وظیفه ماست که تدابیر معظم له را اجرایی کنیم؛ به این ترتیب که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و پاسداری از ادبیات دفاع مقدس که همان فرهنگ قرآنی و اسلامی ماست را به منصه ظهور برسانیم.
انتهای پیام

کد خبر: 1073368 برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش دوران دفاع مقدس عراق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش دوران دفاع مقدس عراق نیروی هوایی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است