Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیشترین افت قیمت سهام بیمه ای حاضر دربورس به نماد شرکت بیمه ملت با کاهش ۳.۰۳ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به شرکت بیمه ما بود که ۱.۰۸ درصد ریخت.

بیشترین افت قیمت سهام بیمه ای حاضر درفرابورس به نماد شرکت بیمه کوثر با کاهش ۴.۹۵ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به شرکت بیمه میهن بود که ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷ درصد ریخت.

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه ای حاضر در بورس به نماد شرکت بیمه پارسیان با افزایش ۴.۹۸ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد هم از آن نماد شرکت بیمه آسیا با افزایش ۴.۷۸ درصد بوده است.

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه ای حاضر در فرابورس به نماد شرکت بیمه اتکایی امین با افزایش ۴.۹۵ درصد اختصاص یافت وکمترین رشد هم از آن نماد شرکت بیمه اتکایی ایرانیان با افزایش ۱.۲۳ درصد بوده است. 

در روز جاری از ۱۷ شرکت بیمه ای فعال در بورس و فرابورس ۹ شرکت قرمز پوش و ۸ شرکت سبزپوش بودند.

پربیننده ترین نماد ۴ شرکت بیمه‌ای در بورس به رنگ سبز درآمد نماد ۲بانک و موسسه اعتباری در تالار شیشه‌ای سبز شد نماد ۲شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه به رنگ سبز درآمد بازار بیمه از بازار پول و سرمایه عقب مانده است بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به بانک گردشگری رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه سهام بیمه ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت سهام بیمه ای حاضر درصد اختصاص یافت نماد شرکت بیمه شرکت بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد