Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا روز چهارشنبه در حاشیه گشایش باغ موزه آبادان، در جمع خبرنگاران بیان کرد:شهدا با ایثارگری خود جلوی دشمن بعثی ایستادند و از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند و امروز امنیت کشور را مدیون خون آنها هستیم.

وی افزود: روش و سیره شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است را باید ادامه دهیم تا در محشر شرمنده شهدا نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور  با تاکید بر ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امیدوارم همانگونه که رهبر انقلاب به رزمندگان نگاه ویژه و سرمایه‌ای دارند، این سرمایه را حفظ کنیم و در راه نشر و گسترش آن کوشش کنیم.

سردار خادم‌سیدالشهدا افزود: امروز باید در مسیر شهدا حرکت، و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم؛ هفته دفاع مقدس درس‌های عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که باید در جامعه امروز به کار گرفته شود.
وی رمز تداوم و اقتدار یک ملت و کشور را اجرای تصمیمات مهم و قدرتمندانه ذکر کرد و گفت:گرفتن تصمیمات مهم و قدرتمند نیازمند همراهی مردم، اقتدار و صلابت سیاسی و مسوولان صادق، راستگو و پرتلاش است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به رشادت مردم آبادان در دفاع مقدس بیان کرد:آبادان شهر مقاومت است، بارها و بارها بمباران شد؛ مردم مقاوم آبادان و خرمشهر مقاومت کردند تا وجبی از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: حضور مردم در این ۲ شهر افزایش انگیزه رزمندگان را در پی داشت و این روحیه باعث شد رزمندگان با کمک مردم و به فرمان رهبر کبیر انقلاب حصر آبادان را بشکنند.

باغ موزه دفاع مقدس آبادان در آستانه پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان روز چهارشنبه به صورت ویدیوکنفرانس از سوی رییس مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح گشایش یافت.

آبادان در جنگ تحمیلی چهار هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق روز افزون آن نیروی الهی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ حیات دوباره ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران ۸ سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی خود، نقشی کلیدی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور ایفا کردند.

به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در دفاع مقدس، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. ارتش در بخش‌های مختلف، با عناصر گوناگون خود توانست کارهای درخشان و بزرگی را انجام بدهد. اکنون که بیش از ۴ دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش قهرمان با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرز و بوم جان بر کف و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6079486 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • تشکر مردم مشهد از رزمندگان سپاه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان