Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@18:10:47 GMT

ترخیص خودرو از طریق دفاتر پلیس ۱۰+

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۱۷۵

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی از این پس برای ترخیص خودرو با مدارک لازم باید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور در گفتگو با شبکه خبر گفت: از یکی دو ماه پیش بر اساس تدبیری که در پلیس راهنمایی و رانندگی اندیشیده شد و دستور سردار هادیانفر در مراکز استان‌ها موضوع ترخیص وسایط نقلیه را از ستاد‌های ترخیص کلا جدا کردیم و محول کردیم به دفاتر پلیس ۱۰+، اما از اول مهر تدبیر بر این شد که همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای ترخیص وسایط نقلیه هموطنان به جای ستاد ترخیص حتما به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند با آن مدارکی که نیاز است و ترخیص انجام می‌شود و این گونه دیگر ازدحامی در ستاد‌های ترخیص ایجاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جهانی افزود: مراکز ترخیص محدود می‌شوند، اما جمع آوری نمی‌شوند برای این که بعضی از توقیف‌ها به خاطر دستور قضایی است و وقتی فرد برای ترخیص به دفاتر پلیس ۱۰+ اگر مشکل قضایی داشته باشد لازم است به همان ستاد‌های ترخیص مراجعه کند.

 

 

 

برچسب ها: پیگیری ، ترخیص خودروها ، پارکینگ ، راهور ، پلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیگیری ترخیص خودروها پارکینگ راهور پلیس دفاتر پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی