Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@23:07:47 GMT

مسعود رضائیان از صنعت نفت آبادان جدا شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۲۵۹

علی عیسی زاده، مدیر عامل صنعت نفت آبادان این خبر را تایید کرد.

مسعود رضائیان، معاون فنی ورزشی صنعت نفت آبادان پس از اتمام دوره کاری‌اش از این باشگاه جدا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس از ابقای علی عیسی زاده به عنوان مدیرعامل صنعت نفت آبادان و اعضای هیات مدیره این باشگاه سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید آبادانی‌ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در ادامه تغییر و تحولات در صنعت نفت مسعود رضائیان هم به دلیل اتمام مهلت کاری‌اش از این باشگاه جدا شده است. دوره فعالیت مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان و ملوان انزلی که از نیم فصل هجدهمین دوره لیگ برتر به عنوان معاون فنی- ورزشی صنعت نفت کار می کرد در پایان شهریور به اتمام رسید و در حال حاضر وی در جای دیگری که ارتباطی هم به فوتبال ندارد مشغول شده است.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت ضمن تایید این موضوع اظهار داشت:

دوره ماموریت رضائیان در باشگاه ما تمام شده و با توجه به دوری مسافت محل کارش نمی‌تواند در  صنعت نفت فعالیت کند اما وی جزو مدیران باتجربه ای که سعی داریم از کمک هایش استفاده کنیم.

 

همچنین بخوانید:

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان شد

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان: امیدواریم نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان