Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) با اعتبار ۷۱ میلیاردتومان و تامین اعتبار از سوی سازمان بنادر و دریانوردی خرداد۱۴۰۰ بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز دوم مهرماه در جریان سفر به استان خوزستان از جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) به آبادان بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اداره کل بندر و منطقه ویژه اقتصادی امام خمینی (ره) قرارداد این پروژه انتهای سال ۹۷ با اعتبار ۷۱ میلیاردتومان منعقد شد. طول این محور ۸۵۰۰ متر و مساحت بستر بالغ بر ۳۴۰ هزارمترمربع است. پیشرفت پروژه ۶۵ درصد بوده که باید در انتهای سال ۹۹ به اتمام می رسید. اما بنا بر بروز برخی مشکلات پیش بینی میشود که این پروژه که توسط سازمان بنادر و دریانوردی در دست اجراست خرداد ۱۴۰۰ تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است