Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@15:16:56 GMT

جلد دوم کتاب «سرافرازان ابدی» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۳۳۶

جلد دوم کتاب «سرافرازان ابدی» رونمایی شد

همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جلد دوم کتاب «سرافرازان ابدی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرماهشهر، همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جلد دوم کتاب «سرافرازان ابدی» رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان شهرستان بندرماهشهر و دست‌اندرکاران نگارش این کتاب برگزار شد از تارنمای شهدای بندرماهشهر به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mahshahrshahid.ir نیز رونمایی شد.

کتاب سرافرازان ابدی شامل اسامی، تصاویر، زندگینامه، وصیتنامه، محل مزار شهید، نحوه، تاریخ و محل شهادت است که جلد نخست آن مشتمل بر حروف «الف» تا «ژ» و جلد دوم آن نیز از حروف «س» تا «ی» است.

پیش از این جلد نخست این کتاب در 19 بهمن 1397 رونمایی شده بود. این کتاب توسط عادل شیرالی و نرگس شاه‌محمدی به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهرستان بندرماهشهر رونمایی شد جلد دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد