Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آمریکا مرد 34 ساله ای را به جرم قتل دو مرد دستگیر کرد.

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که این مرد دو تن از دوستان صمیمی اش را به شکل فجیعی با شلیک گلوله به قتل رسانده و اجسادشان را به آتش کشیده است.

در پی این جنایت هولناک پلیس جستجوهای خود را برای یافتن این قاتل فراری آغاز کرده و در نهایت وی را دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس گفت که مجرم با اتهامتی مثل سرقت مسلحانه، دوفقره قتل و حمل سلاح غیر قانونی روبرو بوده و ماموران با استفاده از خالکوبی های صورت و گردن متهم که دو خالکوبی پشت پلک چشم و یک خالکوبی عدد1706 را روی چانه اش داشته توانستند او را شناسایی و دستگیر کنند.

گفتنی است متهم که قربانیان خود را پس از جنایت به آتش می کشید لقب قاتلی با چشمان شیطانی را از آن خود کرد که اکنون در زندان است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس جرم قتل جنایت قاتل سرقت زندان اخبار حوادث خالکوبی عکس مرموز آتش قاتل بی رحم عکس فیلم قتل پدر دختر ساعت تلگرام زن جوان جوان قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تیر ماه سال ۱۴۰۲ مبنی بر قتل مسلحانه شهروندی در شهر ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط یک سلاح کلت کمری از ناحیه شکم مورد مصدومیت قرار گرفته و فوت کرده است و قاتل یا قاتلان متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آن آغاز کردند.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی های لازم متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعترافات متهم به قتل و با توجه به روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بوده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • (تصاویر) جشنواره خالکوبی جادویی