Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز سال‌تحصیلی، مدرسه ابتدایی شهید هرندی در روستای جلگه‌خلج سفلی‌ در شهرستان پلدختر استان لرستان از تجهیزات مناسبی برخوردار نیست و با توجه به شیوع ویروس کرونا بهداشت مناسبی هم ندارد. همین امر باعث گلایه دانش آموزان و والدین این مدرسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شهروندخبرنگار ما گوشه‌هایی از تجهیزات و امکانات نامناسب در این مدرسه را به تصویر کشیده است.

منبع:یحیی سلیمانی-شهرستان پلدختر(لرستان)

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت نامناسب شیرآلات مدرسه در دورود + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت نامناسب نبود امکانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛سرپرست جدید اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.

یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بودودر انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.

سرپرست اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته،در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته‌ شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته‌ شده است.

بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی،دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.

بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

دیگر خبرها

  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • مجلس دلیل کمبود دارو و تجهیزات پزشکی را بررسی می‌کند