Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت پس از انتخاب سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: پورموسوی پس از انتخابش بلافاصله کار خود را آغاز کرد و فهرست بازیکنان مدنظر خود را هم در اختیار ما قرار داد. البته هنوز دستیارانش را به ما معرفی نکرده و هر زمان این کار را انجام بدهد اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان شروع تمرینات صنعت نفت توضیح داد: برای آغاز تمرینات ابتدا باید چند بازیکن جذب کنیم. می‌دانید که تیم ما در فصل و انتقالات تا حدی اذیت شد و بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار سال گذشته‌اش را از دست داد. در کل صنعت نفت خیلی به هم ریخت و این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیمی که 13-14 بازیکن اصلی‌اش را از دست بدهد تقریباً چیزی از آن نمی‌ماند. صنعت نفت آخرین تیمی است که در فصل نقل و انتقالات کار خود را شروع کرد و باید ببینیم چه بازیکنانی مانده‌اند و با تیم‌های دیگر قرارداد نبسته‌اند تا طبق نظر پورموسوی با آنها وارد مذاکره شویم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر از جمع بازیکنان فصل گذشته نفراتی مانند محمد اهل‌شاخه، طالب ریکانی، بختیار رحمانی، مهدی حنفی و محمود مطلق‌زاده و چند بازیکن دیگر با ما قرارداد دارند اما بسیاری از بازیکنان فصل پیش خود را از دست دادیم.

وی درباره سختی کار باشگاه صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات گفت: خودم همیشه دوست دارم کار سخت را انجام بدهم و دنبال کار راحت نیستیم. تاکنون با بازیکنی به شکل قطعی به توافق نرسیده‌ایم و باید ابتدا با آنها مذاکرات لازم را انجام بدهیم. هر زمان عقد قرارداد بازیکنی با تیم‌مان نهایی شده آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره جدایی مسعود رضاییان از این باشگاه گفت: رضائیان با توجه به دوری‌اش از آبادان نمی‌تواند در این شهر فعالیت کند. با این وجود از صنعت نفت به شکل کامل جدا نشده است و سعی داریم از این مدیر با تجربه کمک بگیریم و جانشینی‌ هم برای رضاییان تعیین نکرده‌ایم. 

عیسی‌زاده درباره آخرین وضعیت انتقال مالکیت باشگاه صنعت نفت به شرکت پالایشگاه نفت آبادان اظهار داشت: این موضوع زمان‌بر است و باید مراحل لازم را طی کرده و مجوزهای لازم هم کسب شود تا صنعت نفت بتواند تحت مالکیت پالایشگاه دربیاید.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود سیروس پورموسوی با فشار استاندار خوزستان به عنوان سرمربی صنعت نفت انتخاب شده است، توضیح داد: اصلاً اینگونه نیست زیرا پورموسوی با نظر من و هیأت مدیره صنعت نفت سرمربی تیم ما شد. هیات مدیره صنعت نفت مستقل بوده و تحت تأثیر کسی هم نیست.

مدیرعامل صنعت نفت تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم مسئولان استانی به فکر صنعت نفت باشند اما استاندار خوزستان هیچ فشاری به باشگاه برای انتخاب پورموسوی نیاورد و قویاً چنین بحثی را رد می‌کنم. شخصیت وی هم به شکلی نیست که بخواهد در این کارها دخالت کند. در کل پورموسوی انتخاب خودمان بود و بحث دیگری هم وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فارس پورموسوی سرمربی لیگ برتر استاندار عیسی زاده باشگاه صنعت نفت عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از رودخانه فصلی شور جیرفت اظهار کرد: به لطف خدا امسال شاهد بارندگی خوبی در منطقه بودیم و طبق پیش‌بینی هواشناسی چهار شهرستان منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و جازموریان بارندگی قابل توجهی داشتند، علاوه براین در بالا دست‌ها نیز شاهد بارندگی خوبی بوده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که بارندگی امسال موجب حوادث کمتری شده است، ادامه داد: تعداد زیادی از مسیل‌ها و سیل‌بندها اصلاح و رودخانه‌ها لایروبی که به عنوان نمونه در منوجان ۴۸ کیلومتر رودخانه لایروبی و سیل‌بند احداث شد.

فداکار مداوم نبودن بارش‌ها را یکی دیگر از دلایل پایین بودن خسارت عنوان کرد و افزود: در بخش زیرساختی مشکلاتی در زمینه راه‌ و پل‌ها به دلیل شدت بارش به‌وجود آمد که در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی آسیب زیادی به‌وجود نیامده است، اظهار کرد: مردم به دلیل اطلاع‌رسانی خوبی که انجام شد، همراهی رضایت بخشی داشتند که باید از رسانه‌ها نیز تشکر کرد.

فداکار با بیان اینکه چهار مفقودی در شهرستان عنبرآباد و ارزوئیه داشتیم که همگی پیدا شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، اضافه کرد: ۴۰ رأس دام نیز تلف شد که دلیل آن بی‌توجهی به تذکرات داده شده بود، همچنین قطعی برق محدودی نیز در منطقه داشتیم که اصلاح شد.

وی گفت: در استان بیش از ۵۰۰ دستگاه مستقر شده است که ۳۰۰ دستگاه آن فقط در جنوب استان استقرار پیدا کرده و آماده خدمات‌رسانی به مردم در منطقه بوده‌اند.

استاندار کرمان بیان کرد: بارشی که از بالا دست وارد هلیل‌رود می‌شود و در نهایت به جازموریان منتقل می‌شود، باعث تقویت جازموریان می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت