Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از سال 92 طراحی دو پلتفرم شیلر (کامیونت و مینی باس) را آغاز کرد و پس از تحریم‌ها، روند کار را سرعت بخشید و سرانجام در مهر سال ۹۸ به تولید انبوه رساند.

بهمن دیزل در سال گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس از کامیونت و مینی بوس شیلر رونمایی کرد. پس از عرضه یک مدل جدید در کشور، تامین نیازهای داخلی و عرضه 400 دستگاه کامیونت شیلر 6 تن در بازار داخلی، هم اکنون با توجه به اینکه مالکیت معنوی شیلر متعلق به بهمن دیزل و امکان صادرات این برند داخلی فراهم است، به بازارهای صادراتی منطقه نظیر آذربایجان، عراق افغانستان و ارمنستان حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن دیزل با هدف همکاری با شهرداری‌های کلان شهرهای افغانستان در اولین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در کابل شرکت کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از یکم تا سوم مهر ماه در محل کابل برگزار و نسل جدید مینی بوس و كاميونت شیلر 6 تن به بازدید کنندگان معرفی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس بهمن دیزل مینی بوس شیلر هفته دفاع مقدس الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس بهمن دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی
  • استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان بین شهری و ماده تصفیه روغن خوراکی