Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@14:14:19 GMT

ناوگروه آمریکایی تحت نظر پهپاد‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۴۸۲

ناوگروه آمریکایی تحت نظر پهپاد‌های ایرانی

فرمانده ندسا گفت: ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت‌های آن را قبل از ورود به تنگه هرمز بوسیله پهپاد‌های کاملا بومی رصد و رهگیری کردیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سپاه نیوز؛ سردار علیرضا تنگسیری در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه از رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپاد‌های بومی سپاه خبر داد و اظهار داشت: در این رهگیری، ناو هواپیمابر نیمیتز به همراه ناو‌های اسکورت کننده شامل دو فروند ناوشکن ۱۱۴ و ۱۰۴، رزم ناو‌های ۵۸ و ۵۹، دو ناوچه گشتی ۹ و ۱۲ و یک فروند شناور گارد ساحلی ۱۳۳۳ ارتش تروریستی امریکا، قبل از ورود به تنگه هرمز و خلیج فارس شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه زیرپوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار خواهد گرفت و این الحاق امروز که شامل ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد بومی به نیروی دریایی سپاه بود، توان ویژه‌ای به نیروی دریایی سپاه در تلفیق مأموریت‌های دریایی و هوایی خواهد داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: رصد و پایش همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با این پهپاد‌ها امکان پذیر خواهد بود و بر وسعت توان ما در این زمینه نیز به میزان بسیار زیادی می‌افزاید. برچسب ها: ناوگروه ، رصد ، ناو هواپیمابر ، تنگه هرمز ، پهپاد بومی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ناوگروه رصد ناو هواپیمابر تنگه هرمز پهپاد بومی نیروی دریایی سپاه تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عجیب شستشوی برج‌های دبی با پهپاد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # دبی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • لحظه عجیب شستشوی برج‌های دبی با پهپاد + ویدئو
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • این موشک برای غرق کردن ناوهای آمریکا ساخته شده است
  • ◄ 3 هزار فروند کشتی نیاز داریم اما دست روی دست گذاشته ایم!