Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی پوشان ترکیب اولیه تیمش را برای دیدار با الاهلی مشخص کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در دوحه به مصاف الاهلی عربستان می رود و مجید نامجو مطلق سرمربی این تیم ترکیب اصلی تیمش را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن تیم استقلال در مصاف با الاهلی عربست.

روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، آرش داجلیری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، سینا خادم پور، علی دشتی، زکریا مرادی و فردین رابط حضور دارند.

حضور همزمان ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته در ترکیب آبی پوشان ناشی از تمایل این تیم به ارائه شیوه تهاجمی است. آبی پوشان در این بازی برای صعود محکوم به پیروزی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی عربستان الاهلی عربستان فرشید اسماعیلی مجید نامجومطلق مسعود ریگی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور