Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حاجی‌زاده، چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات پزشکی ورزشی فارس افزود : مربیان نیز با معرفی نامه از باشگاه‌های خود می‌توانند با مراجعه به شعب بانک قرض‌الحسنه مهر، کالا کارت تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۲ ماهه و با کارمزد چهار درصد دریافت کنند تا بخشی از مشکلات آنها در دوران کرونا بر طرف شود.

وی، با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا ورزش هم مانند سایر بخش‌های جامعه متحمل ضرر و زیان شده است، اظهار داشت: عضویت ورزشکاران فارس در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ ، ۸۶ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌زاده در بخش دیگری از مطالب خود گفت: کسب رتبه برتر کشور توسط کمیته‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی فارس، بیانگر توانمندی این هیات است و امیدواریم این موفقیت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

بنا به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز (دوم مهرماه ۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آنان بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید. 

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، با فوت ۱۸۴ بیمار مبتلا به کرونا تعداد جانباختگان کووید۱۹ در کشورمان به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

بر اساس اعلام این مسوول، هم اینک ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت ورزش و جوانان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت ورزش و جوانان فارس ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت ورزش و جوانان فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد

روح الله سرگزی اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب استان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

وی توصیه کرد؛ شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد