Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین مسابقه گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم صدرنشین و از پیش صعود کرده الاهلی عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امشب(به وقت ایران) در استادیوم الجنوب الوکره به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد العویس، محمد آل فتیل، هانی الصبیانی، سعید المولد، حسین عبدالغنی، یوسف الحربی، عبدالرحمن غریب، طلال عبسی، هیثم عسیری، مارکو مارین و عمر السومه ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر ولادان میلویویچ در ترکیب الاهلی عربستان مقابل استقلال ایران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین تغییر در ترکیب الاهلی به راس خط حمله این تیم مربوط می‌شود که عمر السومه برخلاف دیدار اخیرشان برابر الشرطه عراق، امشب در ترکیب قرار گرفته و از ابتدا برابر استقلال بازی می‌کند.

معتز هوساوی، عبدالباسط الهندی، عبدالله حسون، محمد المجحد، لوکاس لیما، مازن ابو شراره ۶ بازیکنی هستند که هفته گذشته در ترکیب الاهلی عربستان برابر الشرطه حضور داشتند، اما امروز جای خود را به محمد آل فتیل، هانی الصبیانی، سعید المولد، عبدالرحمن غریب، طلال عبسی و عمر السومه داده‌اند.

الاهلی عربستان بخاطر قطعی شدن صدرنشینی در مرحله گروهی و تقابلی که احتمالا با پاختاکور ازبکستان در روز شنبه هفته آینده در مرحله حذفی خواهد داشت، به تعدادی از نفرات اصلی‌اش استراحت داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس عمر السومه السومه الاهلی عربستان استقلال لیگ قهرمانان آسیا الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار با شمس آذر قزوین اعلام شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ و در دیداری خانگی پذیرای شمس‌آذر قزوین است.

جواد نکونام در این بازی تیم خود را با ترکیب سید حسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف به زمین خواهد فرستاد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • ترکیب استقلال برابر شمس آذر قزوین
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)