Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:44:28 GMT

حجت‌الاسلام انصاریان از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۶۷۶

حجت‌الاسلام انصاریان از بیمارستان مرخص شد

حجت‌الاسلام حسین انصاریان که مدتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء به علت ابتلا به کرونا بستری بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین انصاریان که مدتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء به علت ابتلا به کرونا بستری بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: روایتی کمتر شنیده شده از شیخ انصاریان درباره اتفاقی عجیب در جبهه

این استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم از روز ۲۲ شهریورماه در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شد و پس از نزدیک ۱۰ روز بستری در بیمارستان امروز مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام تیم پزشکی، این استاد اخلاق درحالی از بیمارستان مرخص شد که ریه‌هایش به شدت درگیر شده بود اما به گفته کولیوند رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء درمان او با معجزه دعای کردم محقق شد.

بیشتر بخوانید: برکت شیخ حسین انصاریان

این استاد اخلاق از روز یکشنبه ۳۰ شهریور از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به بخش داخلی منتقل شده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سلامت ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا مبارزه با کرونا حجت الاسلام حسین انصاریان بیمارستان خاتم الانبیاء حجت الاسلام انصاریان قرآن کریم مشرق بیمارستان خاتم الانبیاء بیمارستان مرخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست

 مهدی حیدری رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های خاتم و مروست با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و استان اظهار داشت: لایروبی بند بوروئیه (کرخنگان) و بند شماره ۱ هرات، ترمیم و بهسازی آبگیر بند ۲ و دستک آن و نصب دریچه‌های تنظیم سیلاب در ورودی این بند و همچنین ترمیم و بهسازی سرریز بند بوروئیه (کرخنگان) و تعمیر لوله خروجی این بند از مهم‌ترین اقدامات شهرستان خاتم جهت مواجهه با سیل احتمالی بوده است. 

وی افزود: لایروبی رودخانه‌های مرکز و اطراف روستای چاهک و لایروبی و ترمیم دیواره رودخانه در محل دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در ورودی روستای چاهک و ۵ کیلومتری شهر هرات به منظور بالابردن ایمنی و آبگذری بهتر سیلاب از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بوده است. 

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: تعمیر و بهسازی دیواره آبگیر ورودی بند‌های ۱ و ۲ مروست و همچنین لایروبی این بند‌ها از جمله اقداماتی بوده اند که در شهرستان مروست انجام شده است. 

حیدری به لایروبی رودخانه‌های شهرستان مروست اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌های ترکان، چنارناز، مروست و همچنین لایروبی دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در منطقه ترکان نیز در این راستا صورت گرفته است. 

وی در پایان گفت: انجام این اقدامات به معنی ایمنی کامل از خطرات سیل نیست و همشهریان باید در زمان وقوع سیل نکات ایمنی از جمله دوری از محل عبور سیلاب و عدم توقف و اتراق در بستر و حریم رودخانه‌ها را رعایت نمایند و به محض مشاهده سیلاب در بالادست شهرها، روستا‌ها و مراکز جمعیتی به مقامات محلی اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟