Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان آثار چهار ناشر سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و ۲۷ بعثت با ارائه بیش از هزار عنوان کتاب در نمایشگاه «روشنای خاطره ها» حوزه هنری با تخفیف و ارسال رایگان تقدیم مخاطبان می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این نمایشگاه با آدرس www.۸roshana.ir از ۳۱ شهریور تا ۱۷ مهرماه میزبان علاقمندان است، گفت: در دوره کرونا ما از انجام برنامه‌های حضوری محرومیم بنابراین به مناسبت هفته دفاع مقدس، با همکاری سه ناشر دیگر، بازار کتاب مجازی دفاع مقدس را در این طرح راه‌اندازی شده چرا که معتقدیم بازار کتاب دفاع مقدس را نمی‌‎توان تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمور آقامحمدی با اشاره به برگزاری این رویداد به شکل سه بعدی و المان‌های دفاع مقدسی عنوان کرد: این رویداد با تخفیف ۲۰ درصد، اختصاص یک هدیه برای هر خرید و ارسال رایگان به همه نقاط کشور همراه خواهد بود. فرصتی ویژه برای علاقه مندان این عرصه است تا به تازه‌های نشر این حوزه دسترسی داشته باشند.

این نویسنده همدانی از حضور کتاب‌های ارزشمند دفاع مقدس سرداران و نویسندگان همدانی که به تازگی منتشرشده در این نمایشگاه یاد کرد و گفت: کتاب «حدیث حاضر غایب» زندگی نامه سردار شهید حاج حسین همدانی نوشته محسن صیفی کار، کتاب «ملازم اول؛ غواص» روایت عملیات کربلای ۴ و رشادت های جانباز سرافزار محسن جامه بزرگ و کتاب «هما» زندگی سردار شهید محسن امیدی به روایت همسرش و نوشته جمشید طالبی و ربابه جعفری در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، آقامحمدی از استقبال خوب مخاطبان از کتب منتشر شده با موضوع ادبیات پایداری از سوی حوزه هنری استان همدان اشاره کرد و گفت: ما در حیطه تاریخ شفاهی و ثبت خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزون بر کتاب‌های منتشر شده، پروژه‌های مختلفی نیز در دست مصاحبه و تدوین داریم که امیدواریم تا پایان سال آماده انتشار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخداهای این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روزهای حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه‌ جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روزهای پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6087732 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان