Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،لیلا هفت‌جوش رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: این اداره در راستای پیشگیری از گسترش آسیب اجتماعی اعتیاد و همچنین درمان افراد مبتلا به مصرف مواد مخدر، از پارسال تاکنون ۹۳۰ نفر از افراد بیمار مبتلا به مصرف انواع مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی کرده و با ارجاع آنها به مراکز اقامتی و مراکز درمان سرپایی اعتیاد، تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در پارسال ۲۰ نفر معتاد متجاهر با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی از سطح شهرستان جمع آوری و ساماندهی شده‌اند، افزود: همچنین این افراد در راستای درمان و بازتوانی به مراکز ترک اعتیاد موجود در شهرستان خرمشهر تحویل داده شدند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در ادامه بیان کرد: بهزیستی شهرستان خرمشهر اقدام به فعالیت‌های پیشگیرانه از جمله ارائه مشاوره‌های مورد نیاز به افراد معتاد و خانواده‌های آنان، برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد توسط پایگاه‌های سلامت اجتماعی تحت نظارت این اداره در برخی محلات شهری و روستایی، نصب بنرهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معتادین بهبودیافته واجد شرایط متقاضی اشتغال و بازتوانی کرده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب اجتماعی اعتیاد مصرف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد