Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:44:40 GMT

طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۸۲۵

طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان آغاز شد

به گزارش ایرنا، این پروژه در قالب تعریض محور سنندج - همدان و از میدان محمدی این شهر تا پلیس راه به طول یک هزار و ۷۰۰ متر انجام می‌شود و برای اجرای آن در فاز اول ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
استاندار کردستان در این آیین ضمن تقدیر از شورای شهر و تعامل با شهرداری در راستای اجرای طرح‌های عمرانی سنندج، اظهار داشت: ورودی هر شهر نماد آن شهر محسوب می‌شود و باید از نظم و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن مرادنیا اضافه کرد: خروجی سنندج به سمت همدان که ارتباط اصلی مرکز استان با مناطق مرکزی کشور است، وضعیت نامنظم و نامناسبی داشته و دارای مشکلات ترافیکی بوده و باید ساماندهی شود.
وی بر تلاش شهرداری برای زیباسازی ورودی‌های سنندج تاکید کرد و گفت: به طور قطع با تلاش دستگاه‌های مختلف و همراهی آنان با شهرداری، شاهد شهری زیبا و ورودی‌های مناسب و در خور شان مردم سنندج خواهیم بود.
شهردار سنندج نیز در این آیین با بیان اینکه خروجی سنندج به سمت همدان، محور کلیدی و حیاتی است، افزود: این محور از لحاظ بصری مشکلاتی داشته و مناسب نیست، بنابراین تصمیم گرفته شد با استفاده از منابع دولتی و داخلی در بازه زمانی کوتاه آن را ساماندهی کنیم.
حشمت‌الله صیدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تعریض میدان محمدی تا پلیس راه سنندج - همدان، اضافه کرد: در این طرح ۱۲ هزار مترمربع تعریض صورت می‌گیرد، ضمن اینکه از پلیس راه به سمت دوراهی روستای خیاره درختکاری خواهد شد و ۴۵۰ حفاری برای غرس نهال در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه سازمان سیما و منظر شهرداری نیز کار جداره‌سازی را در میدان محمدی تا پلیس راه همدان انجام خواهد داد، یادآور شد: پیش‌بینی شده در این مسیر میدانی بیضی شکل و با قطر ۵۲۰ متر ایجاد شود تا ورودی و خروجی ناحیه منفصل شهری نایسر نیز ساماندهی یابد.
عصو شورای شهر سنندج، ورودی سنندج به سمت همدان و دیگر ورودی‌های شهر را نامناسب عنوان کرد و گفت: ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها با شهرداری باعث شده فرصت‌های اساسی برای ساماندهی شهر از دست برود و از توسعه شهر ممانعت شود.
غریب سجادی بر لزوم ساماندهی و جمع‌آوری دستفروشان در ورودی‌های شهر سنندج تاکید کرد و افزود: در ناحیه منفصل شهری نایسر مشکلات زیادی وجود دارد و می‌طلبد همه دستگاه‌ها شهرداری را برای ساماندهی این منطقه یاری دهند.

برچسب‌ها سنندج هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنندج هفته دفاع مقدس سنندج هفته دفاع مقدس اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم