Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران : مهدی رازجویان امروز در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار داشت: در حال حاضر عزم جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران وجود دارد.

وی افزود: مازندران یکی از مقاصد اصلی سفر سایر هموطنان بوده اما نباید اجازه دهیم حضور مسافران سبب دست‌درازی به زمین‌های کشاورزی در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازجویان ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی با حمایت بیشتر از کشاورزان می‌تواند مانع فروش زمین‌های کشاورزی و باغات و در نهایت تغییر کاربری آنها شود.

وی، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از روستائیان تولیدکننده را  یکی از راه‌های جلوگیری از فروش اراضی کشاورزی دانست و ادامه داد: حفظ اراضی و زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی از تاکیدات مقام معظم رهبری است لذا کوتاهی هیچ مسئولی را نخواهیم پذیرفت.

رازجویان با تاکید بر اینکه مازندران نقش پررنگی در بحث امنیت غذایی کشور دارد، افزود: اراضی و زمین‌های کشاورزی، امانتی است که باید به درستی از آنها محافظت کنیم.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: انتظار می‌رود با افراد متخلف در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ، جدی‌ترین برخوردهای قانونی شود و از شهرداران و دهیاران خواست تا در شناسایی و مقابله با ساخت و  سازهای غیرمجاز ، جدی‌تر ورود کنند.

وی ادامه داد: جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه است. نباید اجازه دهیم اراضی کشاورزی باقی‌مانده در استان مازندران به خانه دوم دیگر هموطنان تبدیل شود.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید انتظار می‌رود با حفظ زمین‌های کشاورزی، میزان تولیدات کشاورزان و باغداران افزایش یابد نه اینکه این اراضی جای خود را به ویلاها بدهند.

معاون استاندار مازندران، ده‌گردشی را یکی از ضروریت‌های شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و افزود: دهیاران علاوه بر محدوده روستا، باید بر حاشیه روستاها نیز نظارت داشته باشند.

رازجویان، آموزش و آگاهی‌بخشی را ضروری دانست و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بخشداران و دهیاران جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده از ساخت و سازها در دستور کار قرار دارد.

بازرس ویژه وزیر کشور در موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: همه‌ ساز و کارهای مورد انتظار وزیر کشور جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شکل گرفته است تا جلوی این اتفاقات گرفته شود.

سردار هادی‌نژاد گفت: از فرمانداران انتظار می‌رود به صورت جدی و مرتب جلسات برخورد با ساخت و سازه‌های غیرمجاز را برگزار کنند. بی‌تفاوتی و کوتاهی مسئولان در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست.

بازرس ویژه وزیر کشور ادامه داد: در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ، مسئولینی که کم‌کاری کنند، به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

48

کد خبر 1435754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز زمین های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال پیامی از هواداران الزعیم تشکر و عذرخواهی کرد.

العین امارات عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با وجود شکست 2-1 مقابل الهلال در ورزشگاه کینگدام آرنا، به فینال این پیکارها راه یافت. العین چهارشنبه گذشته در ابوظبی با نتیجه 4 بر 2 الهلال را شکست داده بود.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: از هواداران به خاطر حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا با وجود اینکه تیم در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، به اندازه کافی برای رسیدن به فینال تلاش نکردیم.

وی افزود: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم و یک ضربه پنالتی صحیح داشتیم که در دقیقه 46 اعلام نشد.

وی ادامه داد: کنو را به زمین فرستادم تا از قد او در خط حمله بهره ببرم تا بازیکنانی داشته باشیم که توانایی رقابت در ضربات هوایی را داشته باشند. ما 10 فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر هجومی تیم مانند میتروویچ و همچنین نیمار را از دست داده ایم و نیاز داشتیم به دنبال راه حل های تهاجمی باشیم بدون اینکه روی هماهنگی تیم تاثیر بگذارد، بنابراین تعویض هایی انجام شد تا فشار هجومی روی حریف افزایش یابد.

ژسوس ادامه داد: ما هنوز دو عنوان قهرمانی پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست پیدا کنیم، لیگی که هنوز قطعی نشده است و همچنین جام پادشاهی.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: بعد از 45 بازی فقط یک بار شکست خوردیم، این موضوع را نباید فراموش کنیم، من بعد از بازی در رختکن به بازیکنان گفتم سر خود را بالا بگیرید، شما هر چه در زمین داشتید ارائه کردید، اما موفق نبودیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد