Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:25:59 GMT

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۹۷۷

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، سید حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در رونمایی از تمثال سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: نامگذاری بلوار مزین به تمثال سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری این بلوار به نام سردار کاری پسندیده بود.

وی  ضمن تیریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیان کرد: یاد و خاطره همه شهیدان دوران دفاع مقدس شهدای هسته‌ای شهدای، شهدای مدافع حرم و به ویژه  یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن این خطه از میهن اسلامی‌مان بخصوص شهید سردار سرافراز سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  به حضور جوانان و کودکان در این برنامه اشاره کرد و گفت: کسانی هستند که دوران دفاع مقدش چیزی ندیده‌اند ولی شنیده‌اند این برنامه‌های خوب و پرثمر برای این نسل خواهد بود.

وی گفت: در 31 شهریورماه سا 59 کشور عراق به سرکردگی صدام و به پشتوانه دو ابر قدرت شرق و غرب و خلاف عرف معمول که دو ابر قدرت و دو بلوک عمده دنیا در کنار هم در مقابل کشوری بایستند ولی در طول 8 سال دفاع مقدس علیه مملکت اسلامی ما، این کار انجام شد.

محقق‌زاده گفت: مملکت اسلامی ما مملکتی اسلامی است و ظلم ستیزی خصیصه بارز ملت ایران است و این خصیصه را به معنای واقعی کلمه معنی کردند.

وی اذعان کرد: در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی دشمن وقتی دید در منطقه خاورمیانه دستش از خیلی از چیزها کوتاه شد در مقابل ملت ایران کم آورد و دست به اقداماتی زد.

محقق‌زاده با بیان اینکه دشمن اقدامات سخت 8 سال دفاع مقدس را علیه ما تحمیل کردند عنوان کرد:  هرگونه سلاحی را به صدام واگذار کردند، مجهز از سلاح‌های شیمیایی مجهز از تمام نیروی هوایی زمینی و دریایی و تمام تحریم‌ها را در مقابل کشور ایران  اسلامی اجرا کردند ولی به نتیجه نرسیدند.

وی در ادامه افزود: این جوانان ما بودند که تمثال آنها را بر در و دیوار می بینید  با رشادت از تمام هستی‌شان که جانشان بود گذشتند و خودشان را سپر بلای ملت ایران کردند و سرزمین وسیع ایران و بخصوص اسلام را عزیز کردند تا ما امروز محصول آن  را بچشیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی مشکلات کشور عنوان کرد: رفع حل این مشکلات  نیاز به برنامه‌ریزی،  نیاز به تحرک، نیاز به مدیریت جهادی دارد و اگر چنین باشد مملکت ما هیچ مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای  مغتنم است که همه مردم می‌توانند از رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیزان رزمنده،  ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس استفاده کنند و بشنوند و فرصت مغتنمی است برای قشر نوجوان و جوان که از این رشادت ها بهره ببرند.

سرهنگ محقق‌زاده گفت: یکی از کارهایی که می‌توانیم سیره شهدا را انتقال دهیم برگزاری و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس است که علیرغم بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات این برنامه می تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس محقق زاده دیشموک دفاع مقدس محقق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است

معاون سپاه استان کرمان، گفت: وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است که همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد مرادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این نهاد مقدس یادگار امام خمینی (ره) و برگرفته از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» آیه 60 سوره انفال است.

وی با بیان اینکه تاسیس این نهاد مقدس حاصل دوراندیشی و نگاه ژرف امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما ثمره تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نه تنها در کشور که در گستره جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران، بیان کرد: حضور سپاه در کنار نیروهای دلاور ارتش در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توان مردمی و نگهداشتن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مستضعفین از جمله مهمترین اقدامات سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمن در فتنه‌های متعدد از دیگر اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشور ما هر چند سال یک بار به دلایل مختلف توطئه و فتنه‌ای را پشت سر گذاشته و دشمن همیشه در تلاش است که در برهه‌های مختلف با سوءاستفاده از فضای داخلی کشور فتنه‌ای را ایجاد و توطئه‌ای را راه‌اندازی کند.

مرادی‌زاده با اشاره به شکست همه توطئه‌های پیچیده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، گفت: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش عظیمی داشته است و آخرین این توطئه‌های عظیم و پیچیده راه‌اندازی دانش با حمایت استکبار جهانی و آمریکا بود که خوشبختانه برچیده شد.

وی به تقویت محور مقاومت با تبعیت از راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و تیزهوشی و ذکاوت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و افزود: امروز برکت تقویت جبهه مقاومت را در دنیا اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ هشت ساله تحمیلی سپاه با توان بسیج و قرارگاه‌های سازندگی در حوزه مشارکت در توسعه و سازندگی کشور  و همراهی در توسعه علمی ورود کرده است، گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه این عملیات همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد، گفت: عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید و مایه رعب و وحشت دشمنان اسلام و سبب امیدآفرینی در دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ