Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@21:45:37 GMT

خلاقیت هوآوی با ابداع گوشی با صفحه نمایش دو طرفه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۰۰۳

خلاقیت هوآوی با ابداع گوشی با صفحه نمایش دو طرفه

آفتاب‌‌نیوز :

پتنت به ثبت رسیده از سوی هوآوی یک طرح مفهومی را نشان می‌دهد که در آن شاهد یک گوشی با طراحی شبیه به Huawei Mate XS هستیم. با این حال این گوشی یک تفاوت اساسی با Huawei Mate XS دارد و تاشو نیست؛ اما در عوض از صفحه نمایش دو طرفه بهره می‌برد.

این سند فنی یک طراحی قابل توجه را نشان می‌دهد که در آن بخش جلویی گوشی تقریباً به طور کامل توسط صفحه نمایش پوشانده شده است و شاهد یک نمایشگر تمام‌صفحه با حاشیه‌های بسیار اندک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صفحه نمایش تا پشت گوشی امتداد دارد. همچنین لبه سمت چپ گوشی توسط صفحه نمایش پوشانده شده است و در پشت دستگاه تا رسیدن به دوربین سه‌گانه آن ادامه دارد. اما در لبه سمت راست، دکمه پاور دستگاه و دکمه‌های تنظیم صدا یافت می‌شود. زیر دستگاه هم بلندگو، شکاف سیم‌کارت و یک درگاه USB-C قرار گرفته است.

هرچند در این مقطع زمانی، روشن نیست چنین طراحی نوآورانه‌ای تا چه حد عملی و سودمند خواهد بود، اما هوآوی در گوشی Mate XS از لبه پوشیده شده توسط صفحه نمایش به طرز جالبی استفاده کرده بود و امکان نمایش سلفی‌ها و اطلاعات در حالت آماده به کار وجود داشت. از همین رو، می‌توانیم برای این طرح اولیه نیز استفاده‌های جالبی را تصور کنیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوآوی موبایل صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم

یک فروشنده گوشی برای تبلیغ یک گوشی ساخت این کشور و آزمایش قابلیت ضد آب و مقاومت آن، گوشی را در درون ظرف آب جوش می‌اندازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

  باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • صفحه نخست همشهری اول اردیبهشت
  • همشهری جمعه
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • صفحه اول روزنامه های 30 فروردین1403
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)