Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با دوم مهرماه سالگرد فاجعه غم بار منا در سال ۹۴ و هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به همراه معاونین خود امروز بر مزار شهدای فاجعه منا و دفاع مقدس در بهشت زهرا و امام زاده پنج تن در لویزان حضور یافته و ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهدای گرانقدر با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل از درگاه خداوند متعال علو درجات الهی را برای این عزیزان مسئلت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب درحاشیه این برنامه از مقام شهدای مظلوم مکه و فاجعه منا تجلیل و از این عزیزان بعنوان میهمانان خاص خداوند یاد کرد.

مسئولان حوزه حج و زیارت همچنین در بهشت زهرا با حضور بر مزارشهدای حج خونین سال ۶۶، شهیدان دفاع مقدس، مدافع حرم و سانحه سقوط هواپیمای C-۱۳۰ با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی است در فاجعه تلخ و غمبار منا که همزمان با روز عید قربان در موسم حج سال ۱۳۹۴ در مسیر رمی جمرات به وقوع پیوست، هزاران تن از زائران خانه خدا از جمله  ۴۶۴ زائر ایرانی در حال احرام به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت مکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت مکه سازمان حج و زیارت مکه اخبار کنکور حج و زیارت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدای استان قزوین و بررسی طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین گفت: طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با اعتبارات استانی، ملی و شهرداری اجرایی خواهد شد و به بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون مسئولان استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها پای کار هستند و بهترین زمان برای اجرای طرح یاد شده است.

استاندار قزوین گفت: اجرای این طرح جزو باقیات و صالحات مسئولان استانی خواهد بود و برای استان قزوین پربرکت است.

این مقام مسئول افزود: همچنین اجرای این طرح، در توسعه شهری موثر است لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

اعلایی گفت: باید مسئولان معاونت عمرانی استانداری قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و سپاه پاسداران با یکدیگر در اجرای کار همکاری داشته باشند تا این پروژه بزرگ به اتمام برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین زمین بماند و باید همه مسئولان در اجرای آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات استانی آغاز می‌شود، گفت: استانداری قزوین ابتدا از اعتبارات و ظرفیت استان برای اجرای فاز نخست طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین استفاده می‌کند و همچنین طی رایزنی با مسئولان کشوری از اعتبارات ملی بهره خواهد برد.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم گفت: موقعیت جغرافیایی و فرهنگی گلزار شهدای شهر قزوین بهترین فضای فرهنگی جهت شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان است.

این مقام مسئول بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین جهت استفاده بهینه از فضای این مکان مقدس یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد است که باید در شان و مقام این شهدای عزیز انجام شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، طراحی، طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و با برگزاری جلسه‌های متعدد و دریافت نظرات مشاوران و کارشناسی‌های مختلف، اکنون به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات قابل اجرا است و می‌توان فاز نخست آن را شروع کرد.

اسمعیلی گفت: با توجه به نیازسنجی که انجام شده ۱۹ فضا از جمله رفاهی، نمایشگاه روباز، پارک کودک، چایخانه، موزه شهدا، پارک شهدا، المان شهدای غواص و گمنام، المان عملیات‌های شاخص از جمله کربلای ۴ و خیبر و پارکینگ در طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت