Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار النشره گزارش داد، امروز، چهارشنبه صدا انفجارهایی که ناشی از تمرینات نظامی رژیم صهیونیستی در عمق مزارع شبعا و بلندی‌های جولان اشغالی شنیده شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از این خبرنگار در حاصیبا، صداهای انفجار در عمق مزارع شبعا و بلندی‌های جولان به روستاهای العرقوب در هم‌جواری المزارع هم رسید و مشخص شد ناشی از تمرین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنوب لبنان رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال روانی و عقلی بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شمار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون دچار اختلالات روانی و عقلی شده‌اند به بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست افزایش یافته است.

بر این اساس شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون نزدیک به ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست مبتلا به اختلالات روانی و عقلی را پذیرش کرده است.

این گزارش پس از آن منتشر شد که بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شمار نظامیان صهیونیست مبتلا به بیماری‌های روانی و اختلالات وارده پس از شوک در سرزمین‌های اشغالی ارایه کرد.

بر اساس این اطلاعات بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۷۲۰۹ نظامی آسیب‌دیده صهیونیست را پذیرش کرده است.

همچنین طبق این اطلاعات حدود ۳۰ درصد از نظامیان آسیب‌دیده‌ای که به بخش توانبخشی رژیم صهیونیستی مراجعه کرده‌اند از جمله ۲۱۱۱ نظامی زخمی، واکنش‌های عقلی مختلفی را از خود نشان داده‌اند.

بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مساله اصلی برای ۶۰ درصد از افرادی که به واکنش‌های عقلی مبتلا شده‌اند و همچنین ۱۲۶۷ نفر از آسیب‌دیدگان دیگر، سازگاری عقلی است.

همچنین بر اساس این گزارش حدود ۹۵ درصد از سربازان مرد صهیونیست کمتر از ۳۰ سال سن دارند و در نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.

کد خبر 6081291

دیگر خبرها

  • عملیات‌ حزب الله در مرز لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اختلال روانی و عقلی بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل