Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:03:11 GMT

چرا جسد قاضی منصوری قابل شناسایی نبود؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۰۷۹

برادر غلامرضا منصوری به ایلنا گفت: ظاهراً در کشور رومانی جسد برادرم در شرایط بسیار بدی نگهداری شده بود؛ از طرفی شکاف سر ایشان به خاطر کالبدشکافی انجام شده، وضعیت سر و صورت را کاملاً به هم ریخته بود و هویت جسد به لحاظ بدن پیمایی به هیچ عنوان شناسایی و احراز نشد اما در نتیجه نهایی پزشکی قانونی اعلام شد که نمونه‌های اخذ شده با DNA برادرم مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر غلامرضا منصوری گفت: با توجه به اینکه ممکن است مصاحبه بعضی از بزرگواران که از مفاخر علمی و حقوقی کشور هستند باعث سوء تفاهم و برداشت‌های غیرمنطقی مخصوصاً از ناحیه رسانه‌های بیگانه و خارجی شود، چند مطلب را حائز اهمیت می‌دانم که بیان می‌کنم.

وی بیان کرد: اخیراً طی مصاحبه‌ای بیان کردم که جسد مرحوم برادرم به لحاظ ظاهر و بدن پیمایی قابل شناسایی نبود به دلیل اینکه ظاهراً در کشور رومانی جسد مذکور در شرایط بسیار بدی نگهداری شده بود؛ از طرفی شکاف سر ایشان که به خاطر کالبدشکافی انجام شده بود، وضعیت سر و صورت را کاملاً به هم ریخته بود و هویت جسد به لحاظ بدن پیمایی به هیچ عنوان شناسایی و احراز نشد و طبق اعلام پزشکی قانونی از تمام افراد خانواده تست DNA جهت تطبیق اخذ شد که در نتیجه نهایی پزشکی قانونی اعلام شد که نمونه‌های اخذ شده با DNA برادرم مطابقت دارد.

برادر قاضی منصوری افزود: همانطور که بارها عرض کرده‌ام مرحوم برادرم و تمام اعضای خانواده به آرمان‌های نظام و رهبری پایبند بوده و در رفع ابهامات موجود در قتل برادرم به شخص رئیس دستگاه قضایی اعتقاد داریم، امیدوارم در اولین فرصت با پیگیری‌های قوه قضائیه تمام ابعاد و زوایای این حادثه تلخ روشن شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

محسن منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید و برنامه‌های این سفر را اعلام کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، پنجشنبه به استان سمنان سفر می‌کند.

منصوری، اظهار داشت: افتتاح نیروگاه سمنان، احیای بیش از ۱۶۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم شهر‌های سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد