Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:53:51 GMT

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۱۵۵

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است

عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیرهای جاده قدیم تهران- بومهن محدوده پلیس راه جاجرود و همچنین آزاد راه تهران- پردیس محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگین است که البته ترافیک در آزاد راه پردیس بدلیل تصادف ۴ دستگاه خودرو است.

وی افزود: در مسیرهای تهران- فیروزکوه بلوار شهر گیلاوند در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین است و همچنین در مسیر تهران- شهریار محدوده چیتگر نیز بار ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیرهای تهران- کرج محدوده گرمدره و همچنین تهران- شمال محدوده شهرستانک نیز تردد خودروها بصورت سنگین در جریان است.

به گفته وی، در مسیرهای تهران- هراز محدوده پیست آبعلی تا گالری امامزاده هاشم (ع) و همچنین تهران- ساوه و تهران- قم نیز بار ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین است.

مصدقی خاطرنشان کرد: در سایر مسیرهای استان تهران نیز تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

به گفته وی، در مسیرهای شمالی و شرقی استان تهران حجم ترافیک رو به افزایش است و از مسافران می خواهیم در مسیرها با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

معاون راهداری استان تهران همچنین به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه را شاهد هستیم.

به گفته وی  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های سیاه بیشه ، مجلار و میانک و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک ، انارک و ولی آباد گزارش شده است.

او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم ، لاسم و آب اسک  و  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

وی با بیان اینکه  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران _ کرج گزارش شده است گفت: در سایر محورهای تردد روان برقرار است. 

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی محورها گفت:  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل وکردستان  گزارش شده بنابراین مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده های کشور از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس