Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی تصویب شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار و در این جلسه درخصوص شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی، در پی موافقت مقام معظم رهبری با استجازه ریاست جمهوری برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که درآمد ارزی ندارند به صورت ریالی و به نرخ روز تا پایان سال ۱۳۹۹، بحت و بررسی صورت گرفت و این شیوه‌نامه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تامین قسمتی از منابع مالی مورد نیاز پروژه راه‌آهن بیرجند، اصلاح بند «ب» بخش هشتم نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و تمدید مهلت صدور اولین سند پوشش ارزی برای فاز ۲ طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

بخشودگی وجه التزام تاخیر بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه در بخش کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی مطالبات ارزی بازپرداخت ارزی صندوق توسعه صندوق توسعه ملی شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!