Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذاب‌ترین و پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در روز چهارشنبه دوم مهر را اینجا مشاهده کنید.

 

 

 

نیروی دریایی امروز یک قدرت دریایی هواپایه است/ هر روز قوی تر می شویم


پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان بسته نمی ‌شود

الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد بومی و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران

حاشیه نشینی جدید این بار بر فراز پشت بام‌ها در مشهد!


میزان استاندارد ورزش کردن در طول هفته چقدر است؟


کاهش آب دریاچه ارومیه طبیعی است/ تراز آب به بالاتر از آب های آزاد رسید

ورود زوار به مرز مهران ممنوع است


محور‌های کندوان و هراز ۴ مهرماه یک طرفه می‌شوند


مریم، خاری در چشم اقتصاد کشور/ ارزهایی که با بی تدبیری دود شد


شیطنت‌های کودکانه در ماشین لباسشویی


آب رفتن سبد خرید حبوبات در بیرجند/ صادرات به کشور‌های همسایه یکی از دلایل گرانی است


ترس موجران از مالیات و دست خالی مستاجران از وام ودیعه مسکن

 

انتهای پیام/ز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نشست شورای عالی استان که در راستای تحقق شعار سال و با حضور روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد، با تاکید بر اقتصاد دریا که با ایجاد کریدور شمال به جنوب مهمترین مزیت استان مازندران هست گفت: با توجه به اهمیت بسیار زیاد این موضوع، هرچقدر در این رابطه سرمایه گذاری شود بازهم کم است.

حسینی پور به اقتصاد دریا پایه که سیاست‌های کلی آن در ۹ بند ابلاغ شد اشاره کرد و افزود: هم اکنون سیاست دولت توسعه روابط تجاری و اقتصادی با حوزه کشور‌های cis و همسایه می‌باشد.

او تصریح کرد: ما از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)  که از فرصت‌های بسیار خوبی برای این استان به جهت بهره برداری از ظرفیت‌های نخبگان می‌باشد باید بیشتر استفاده نماییم.

در ادامه استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حوزه علوم دریایی و حمل و نقل استان مازندران با همه ظرفیت‌هایی که وجود دارد، اما فاقد یک کشتی هستیم گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در رونق تجارت دریایی با کشور‌های همسایه برای ساخت ۶ کشتی تجاری در مازندران ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سیاست راهبردی دولت گسترش تجارت با کشور‌های همسایه است که کشتی‌های تجاری یکی از ابزار‌های مهم تحقق این برنامه است.

حسینی پور اظهار کرد: مازندران در بخش کشتی‌های تجاری دچار محرومیت بود که با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی ۶ کشتی تجاری به ناوگان حمل و نقل تجارت دریایی این استان اضافه خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: با توجه به بازار بزرگ کشور‌های حاشیه خزر و ظرفیت‌های ممتاز تجاری مازندران این استان به ۲۰۰ کشتی تجاری نیازمند است.

وی با عنوان این مطلب که در سال گذشته با توجه به کاهش نرخ تورم در این استان، مازندران در تحقق شعار سال پیش رو بود، ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این خطه از شمال در سال جاری هم در اجرای شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد پیشرو خواهد بود.

حسینی پور خاطرنشان کرد: با حمایت دانشگاه‌های مازندران و با محوریت دانشگاه معین استان کارگروه اجرایی شدن شعار سال در این استان تا خرداد ماه اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: هر چند برای تحقق شعار سال تمرکز‌ها بر روی کشاورزی صنعتی است، اما پایه همه بخش‌های اقتصادی در مازندران اقتصاد دریا محور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • سفری شادمانه با تاملی کودکانه+ فیلم
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم فوتبال دختران جوان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ شهباز شریف بیانیه داد
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان