Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سعد الحریری، نخست وزیر پیشین لبنان، اعلام کرد قصد دارد راهی برای معرفی وزیر دارایی که از طایفه شیعیان در لبنان مستقل باشد بیابد تا به نخست وزیر مکلف تشکیل کابینه کمک کند.

نخست وزیر پیشین لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم گرفته است به مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف تشکیل کابینه، کمک کند تا راهی برای معرفی وزیر دارایی مستقل از طایفه شیعه لبنان بیابد تا مصطفی ادیب او را برای این سمت برگزیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعد الحریری افزود این تصمیم بدان معنی نیست که وزارت دارایی در انحصار گروه‌های شیعی یا هر طایفه‌ای از طوایف لبنان است و این باید روشن باشد که چنین تصمیمی برای یک بار گرفته می‌شود و نباید به عرفی در تشکیل دولت‌ها در آینده تبدیل شود.

در بیانیه سعد الحریری آمده است که این تصمیم با هدف تسهیل تشکیل دولت مصطفی ادیب براساس معیار‌های مورد توافق و نیز تسهیل امور در جهت اصلاحات مورد نظر او است.

میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان ۳۱ اوت مصطفی ادیب را مامور تشکیل دولت کرد، اما به رغم تلاش‌ها هنوز دولت لبنان تشکیل نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لبنان سعد الحریری نخست وزیر لبنان مصطفی ادیب نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی