Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ساعت 18:30 امروز سوت آغاز بازی حساس استقلال ایران به عنوان یکی از نماینده های کشورمان مقابل الاهلی عربستان زده خواهد شد.

دیداری که در آن شاگردان مجید نامجومطلق برای فرار از حذف زودهنگام و صعود به مرحله یک شانزدهم پایانی محکوم به پیروزی در آن هستند. برای آگاهی از چگونگی معادله صعود استقلال اینجا را بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانقدر که این جدال برای استقلالی‌ها حساسیت دارد، در سوی دیگر میدان و برای حریف عربستانی اما یک بازی تشریفاتی است چرا که صعود الاهلی عربستان به عنوان تیم نخست گروه A از پیش مسجل شده است.

با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات این بازی با ما همراه باشید.

استادیوم: الجنوب- الوکره قطر/ بدون تماشاگر
داور: ادهم مخادمه(اردن)/ کمک‌ها: احمد الرعال و محمد مصطفی/ داور چهارم: احمد فیصل

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب الاهلی عربستان: محمد العویس، محمد آل فتیل، هانی الصبیانی، سعید المولد، حسین عبدالغنی، یوسف الحربی، عبدالرحمن غریب، طلال عبسی، هیثم عسیری، مارکو مارین و عمر السومه

​​​این خبر در حال بروزرسانی است..

گل های بازی

استقلال ایران: مهدی قایدی (29)

الاهلی عربستان: -

کارت زرد

استقلال ایران: هروویه میلیچ (31)

الاهلی عربستان: -

کارت قرمز

استقلال ایران: -

الاهلی عربستان: -

مهم ترین اتفاقات نیمه اول؛

بازی از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد.

دقیقه 4 - در صحنه ای مشکوک، مهدی قایدی در محوطه جریمه الاهلی در برخورد با یوسف الحربی سرنگون شد ولی داور اردنی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 7- در یک کار تاکتیکی، علی کریمی صاحب توپ شد که شوت وی از بالای دروازه سعودی ها به اوت رفت.

دقیقه 12- در یک حمله جدی از استقلال شیخ دیاباته با پاس مهدی قایدی صاحب توپ شد اما شوت محکم او با واکنش عالی محمد العویس روبرو شد تا همچنان حملات استقلالی ها نتیجه ای دربر نداشته باشد.

دقیقه 22- شوت بسیار زیبای وریا غفوری از روی ضربه ایستگاهی محمد العویس از زیر طاق دروازه بیرون کشید

دقیقه 23- سید حسین حسینی با یک واکنش عالی نسبت به شوت رحمان غریب در محوطه شش قدم استقلال دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

دقیقه 27- شوت علی کریمی روی کرنر ارسالی در محوطه جریمه الاهلی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 29- پس از حملات پر تعداد آبی ها بلاخره مهدی قایدی با یک شوت دیدنی توانست دروازه سعودی ها را باز کند.

دقیقه 35- ضربه سر یار شماره 45 الاهلی روی سانتر ارسالی با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه - 

هومن جعفری کد خبر: 1073375 برچسب‌ها استقلال تهران الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا گزارش زنده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا گزارش زنده الاهلی عربستان استقلال ایران مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی