Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر استان لرستان در جشنواره شهید رجایی امروز تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی عصر امروز  در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در جلسه شورای اداری لرستان  که در سالن جلسات استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از مجموع دو هزار امتیاز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: امسال  دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در پنج گروه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی،گروه تولیدی خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت،گروه سلامت و رفاه اجتماعی و همچنین گروه عمومی و قضایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با کسب بالاترین امتیاز جشنواره شهید رجایی را کسب و برتر شناخته شد.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند +تصاویر برگزیدگان جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی معرفی شدند

وی بیان کرد: در گروه زیربنایی و توسعه شرکت آب و فاضلاب، در گروه عمومی و قضایی اداره کل اقتصاد و دارایی در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل امور مالیاتی به‌عنوان دستگاه برتر لرستان معرفی شدند همچنین در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بهزیستی به عنوان دستگاه برتر این حوزه در جشنواره شهید رجایی شناخته شد.

حسن پور تصریح کرد:اداره کل پزشکی قانونی،مرکز تحقیقات کشاورزی و اداره کل نوسازی مدارس بیشترین رشد را در مقایسه با ارزیابی سال گذشته داشته اند .

وی با اشاره به دستگاه‌های برتر دو حوزه عمران، خدماتی و حوزه اقتصادی بر اساس تشخیص شورای راهبری خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن و شرکت گاز در حوزه عمران و خدماتی  برتر و همچنین در حوزه اقتصادی بانک ملی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل شیلات و سازمان صنعت، معدن و تجارت برتر شناخته شدند.

حسن پور اظهار داشت: از مجموع 51 دستگاه اجرایی استان سه دستگاه رتبه عالی دارند، پنج دستگاه ضعیف‌اند که بر اساس مصوبه  شورای راهبری علت ضعف آنها پیگیری می‌شود و مابقی دستگاه نیز در حد متوسط خوب هستند.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در قعر جدول رتبه‌بندی هستند موظف‌اند با برگزاری کارگروه‌های توسعه مدیریت دستگاه با حضور مدیر دستگاه برای بهبود عملکرد و اصلاح فرآیندهای دستگاه در طی سال برگزار شود.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه

دریافت 33 MB

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – فردین وطن‌خواه: محفل انس با قرآن کریم ویژه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی بخش میمه در امامزاده سیده صالحه خاتون روستای ازان برگزار شد.

کد خبر 6063367

دیگر خبرها

  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند