Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم جلیلی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۹۰۶ نفر با علائم بالینی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نتایج آزمایشات نشان داد از این تعداد، ۴۱۶۹ مورد به کروناویروس مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون ۵۵۸ نفر از این افراد فوت کردند و در حال حاضر نیز ۵۵۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۵ نفر از این افراد شرایط مساعدی ندارند و در ICU بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلیلی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر با علائم بالینی و مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نشان دهنده افزایش دو برابری مراجعات نسبت به هفته گذشته است و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا سه هفته آینده ادامه داشته باشد مگر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تبیین کرد: برای پلن A، ما ۷۰۰ تخت در سراسر استان در نظر گرفتیم که فعلا ۵۵۳ تخت بیمار دارد.

جلیلی بیان کرد: تاکنون ۱۸۵ نفر از مبتلایان به کروناویروس، پلاسما دریافت کرده‌اند که باعث تسریع روند بیماری شده است، اما راه درمان قطعی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا روند صعودی کرونا الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌

به گزارش قدس آنلاین، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرزهای شرقی استان خوزستان احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی، جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سپس تا اوایل هفته آینده جو آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خوزستان خواهیم داشت و تنها در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

سبزه‌زاری با اشاره به روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده بیان کرد: موج ضعیف بارشی بعدی از اواسط هفته آینده استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شمال خلیج فارس نیز امروز تا پایان هفته تقریبا آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت ۳۱.۸ و ۱۹.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌