Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان ضرورت مبارزه با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی گیلان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تقویت سلامت اداری موجب رضایت‌مندی مردم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جشنواره شهید رجایی که به منظور تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر در امر خدمات‌رسانی به مردم برگزار شد رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی گیلان در توسعه دولت الکترونیک موفق عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان ضمن پاسداشت رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان،  فداکاری‌های مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دوران دفاع مقدس همراه با مشکلات عدیده‌ای برای دولت و ملت ایران اسلامی بود اما مردم کشورمان با سرافرازی و پیروزی از این میدان بیرون آمدند.

زارع با بیان اینکه امروز مشکلات ما با سال‌های دفاع مقدس و اوایل پیروزی انقلاب کمی متفاوت‌تر اشت جنگ اقتصادی، روانی و تا حدودی سیاسی که دشمن بر کشور ما تحمیل شده است را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سابقه درخشان این ملت بزرگ در ایثار و فداکاری بسیار زیاد بوده و وعده‌های خداوند متعال در کتاب وحی قطعی است.

استاندار گیلان: روحیه استکبارستیزی ملت ایران نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: حضور مقتدرانه نداجا در آبراه‌های بین‌المللی؛ نیروهای مسلح ایران فاتح بسیاری از میدان‌ها هستندگیلان| شهدا با الهام از اندیشه امام‌(ره) برابر دشمن ایستادند

نماینده عالی دولت در استان گیلان برگزاری جشنواره شهید رجایی را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر اینکه این جشنواره برای نزدیک‌تر شدن  خدمتگذاران مردم به منش شهیدان رجایی و باهنر برپا شده است افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای ارتقاء و بهبود عملکردها تلاش کنند زیرا دولت در شرایط سختی مشغول انجام خدمات‌رسانی به مردم است.

وی تحریم‌های اقتصادی استکبار از یک سو و شیوع کرونا را از سوی دیگر متذکر شد و با بیان اینکه به علت این دو جریان آسیب‌پذیری دولت، جامعه و مردم بیشتر از گذشته شده است افزود: اتکا به خداوند، مبنا قرار دادن قانون، رعایت اصل صرفه‌جویی، پائین آوردن هزینه‌ها، افزایش خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها اموری بسیار حائز اهمیت است.

استاندار گیلان تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت در وسط میدان قرار داشته و بار مسئولیت کارها را به دوش دارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در جهت بهره‌وری، ارتقاء عملکرد و مبارزه با فساد فعال باشند و با نظارت و شفافیت بیشتر در راستای تقویت سلامت اداری گام‌های مؤثری بردارند.

زارع توسعه دولت الکترونیک را از جمله رویکردهای دولت اعلام کرد و با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بر این امر تأکیدات فراوانی شده است ابراز داشت: طبق ارزیابی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، استان گیلان در زمینه دولت الکترونیک رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته و دسترسی مردم به خدمات آسان‌تر شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی بازدیدهای سرزده را در دستور کار قرار دهند افزود: ملت ایران مستحق دریافت خدمات شایسته است از طرفی در دوران شیوع ویروس کرونا قرار داریم بنابراین توجه بیشتر به سامانه‌های الکترونیک ارتباط مردم و دولت بسیار مهم است.

وی تحقق حقوق شهروندی بر مبنای قانون و استفاده از ابتکارات عمل در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به خدمات‌گیرندگان را هدفی که باید بیشتر تحقق پیدا کند تلقی کرد و اظهار داشت: استفاده از نیروهای کارآمد در هر پست سازمانی در نشاط، کارایی و اثربخشی عملکرد دستگاه‌ها و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم مؤثر است.

استاندار گیلان با تأکید بر رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای زیرمجموعه آن‌ها عنوان کرد: آنچه که فعالیت‌ها را مستمر می‌کند آموزش‌های ضمن خدمت به کارکنان است و دستگاه‌های اجرایی گیلان باید متناسب با شرایط کرونایی در بستر سایبر و استفاده از اینترنت این آموزش‌ها را پیگیری کنند.

زارع با تأکید بر اینکه آموزش‌های ضمن خدمت در بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی بسیار اثربخش است خاطرنشان کرد: استفاده بیشتر از جوانان و اعتماد به بانوان از رویکردهای دولت تدبیر و امید بوده و است از طرفی مجموعه وزارت کشور در این مورد خوب عمل کرد و انتصاب بانوان در تمام دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان نتایج ارزیابی‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی امسال را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: نیمی از جامعه ما را بانوان و زنان تشکیل می‌دهد و کشورمان متعلق به جوانان است از طرفی مدیران باید نسبت به حذف آسیب‌ها در دستگاه‌ها و تقویت نقاط قوت تلاش کنند.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی گیلان استاندار گیلان استان گیلان دستگاه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 6086379

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود