Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هم‌زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، غرفه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور مربیان و با برپایی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در محل پارک شاهد شهر کرمانشاه آغاز به‌کار کرده است.

بر همین اساس، در این نمایشگاه که از روز سی‌ویک شهریورماه ۱۳۹۹ کار خود را آغاز کرده است، علاوه بر حضور اداره‌های مختلف استان، کانون استان کرمانشاه در غرفه‌ای ویژه اقدام به ارائه برنامه‌های حضوری فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرفه این اداره کل، با تصاویر و نوشته‌های مرتبط با هشت سال دفاع مقدس آذین بسته شده است.

در قسمتی از این غرفه، تابلو‌های نقاشی شهید سردار سلیمانی و شهید حججی قرار گرفته است.

کودکان و نوجوانان در این غرفه، از فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، کاردستی، ادبی، و ... بهره‌مند می‌شوند.

نمایشگاه بزرگ چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمانشاه تا پایان هفته دفاع مقدس و در ساعت‌های صبح و بعدازظهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه نقاشی نمایشگاه عکس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش