Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@18:48:25 GMT

۳۰ هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۴۶۷

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص وام ودیعه مسکن با بیان اینکه بانک ها،  سازوکار خود را با سامانه طرح اقدام ملی مسکن در بخش ودیعه انطباق دادند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ هزار نفر پرونده تشکیل داده و ۳۰ هزار نفر این وام را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص ارسال پیامک به صاحبان مسکن‌ خالی، گفت: ۱۰۹ هزار نفر را در این زمینه اعتبار سنجی کردیم و نام آنها را در اختیار سازمان امور مالیاتی گذاشتیم تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گفته اسلامی، این روند نیز مانند بسیاری از کارها ممکن است نواقصی داشته باشد اما در این زمینه اقدام کردیم و پیگیر نیز خواهیم بود.

۱۰۰ هزار نفر برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند

اسلامی درباره طرح ملی مسکن نیز تصریح کرد: متقاضیان طبق دستورالعمل اعلام شده باید مدارک خود را تکمیل و در بانک، افتتاح حساب کنند و سپس پول به حساب بریزند تا هر چه سریع تر به پروژه ها متصل شوند.

وی با بیان اینکه درصدد رفع مشکلات هستیم، اظهار داشت: عده‌ای اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده‌اند به این معنا که در رقمی از کد ملی یا موارد مشابه، اطلاعات نادرستی را ثبت کرده اند که در بعضی استان ها شرایطی را فراهم کردیم تا این افراد نسبت به اصلاح مدارک اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار نفر افتتاح حساب کرده اند، تاکید کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر نیز پول به حساب ها واریز کردند و بر همین اساس واگذاری زمین به صورت گروهی آغاز شده است.

به گفته وی، بر اساس آخرین آمار اعلام شده حدود ۸۸ هزار نفر زمین های خود را تحویل گرفتند و تعداد ۵۸ هزار نفر نیز به پروژه ها متصل شدند و به محض تکمیل اطلاعات پرونده ها و واریز پول به حساب،  این طرح به جلو پیش می‌رود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان