Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@04:19:18 GMT

عکس| شهریار مغانلو «طارمی جدید» فوتبال پرتغال

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۲۹

عکس| شهریار مغانلو «طارمی جدید» فوتبال پرتغال

آفتاب‌‌نیوز :

سایت «زیرو زیرو» پرتغال در گزارشی به حضور شهریار مغانلو مهاجم ایرانی در تیم سانتاکلارا پرداخت و از این مهاجم به عنوان «طارمی جدید» یاد کرد که به سمت «آزور» (لقب تیم سانتاکلارا) می رود.

اشاره این سایت به موفقیت مهدی طارمی دیگر مهاجم ایرانی است که فصل گذشته به تیم ریوآوه پرتغال پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم چنان درخشید که امسال به تیم پورتو پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زیرو زیرو» تاکید کرده که انتظار می رود با رفع مشکلات اداری، قرارداد سه ساله مغانلو با سانتاکلارا بسته شود.

روزنامه «رکورد» پرتغال هم در شماره امروز خود خبر داد مغانلو امروز به شهر «پونتا دلگادا» وارد می شود تا قرارداد ۱۷۰ هزار یورویی خود را با تیم سانتاکلارا ثبت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرتغال فوتبال ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر