Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:43:35 GMT

دلجویی عضو شورای اسلامی شهر از همسر شهید یزدانفر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۳۹

دلجویی عضو شورای اسلامی شهر از همسر شهید یزدانفر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی از بحث و گفتگوی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید والامقام ابراهیم یزدانفر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تشکیل جلسه‌ای و دعوت از دو طرف زمینه دلجویی عضو شورای اسلامی شهر را از خانواده شهید یزدانفر فراهم کرد.

بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه ضمن نکوهش رفتار نامناسب این عضو شورای شهر اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام استان کرمانشاه که امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم را گرامی می‌داریم و تکریم خانواده معظم شهدا که به تعبیر حضرت امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، وظیفه همه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند امروز با بزرگواری همسر شهید والامقام عذرخواهی پذیرفته شد ولی عضو شورای شهر برخاسته از رأی همین مردم است و نباید با خانواده شهید و مردم اینچنین برخوردی داشته باشد در حالی که تنها خواسته ایشان زنده نگه داشتن نام شهید بوده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با همسر شهید امروز تماس گرفتم و برخورد بزرگورانه ایشان و بدون بیان گلایه به ما نشان داد که خانواده شهدا چقدر جایگاه والایی دارند؛ اگر شهدا نبودند هیچکدام از ما نبودیم. پاسداری از خون مطهر شهدا و تکریم خانواده شهدا تکلیف و وظیفه ما است.

بازوند تصریح کرد: روزی که ملاقات مردمی دارم احساس می‌کنم از انجام دادن بسیاری پروژه‌های بزرگ اقتصادی مهم‌تر است چون کار مردم را انجام داده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه: خادم خانواده معظم شهدا هستم

عضو جوان شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی این ماجرا، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به این مسئله که بنده برادر ۲ شهید هستم و از خانواده شهدا به حساب می‌آیم درک می‌کنم که خانواده شهدا حقی بزرگ و غیرقابل جبران بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: به درخواست بیت مکرم شهید ابراهیم یزدانفر نسبت به نامگذاری کوچه‌ای در محله کوهساری به نام این شهید بزرگوار، بنده و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر برای محقق نمودن این امر تمام توان خود را به کار گرفتیم‌.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در نتیجه نامه نگاری‌ها سرانجام این طرح در جلسه علنی شورا مطرح شد و مصوب گردید که نام کوچه به نام شهید والامقام ابراهیم یزدانفر مزین شود که مصوبه مذکور برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری و شهرداری ارسال شد.

وی ادامه داد: از آنجا که پروسه چاپ و نصب تابلو مقداری زمان بر است، همسر مکرم شهید یزدانفر نسبت به این تأخیر گله‌مند بود و بعد از تماس تلفنی با اینجانب به شورای اسلامی شهر مراجعه کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: همان طور که در فیلم منتشر شده مشخص است، از آنجایی که بنده خود را خادم مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا می‌دانم در مقابل عصبانیت این همسر شهید سکوت اختیار کرده و هیچ گونه توهین و هتک حرمتی از سوی بنده به ایشان نشده است.

عضو جوان شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه علی الخصوص خانواده معظم شهدا بنده را به عنوان خادم خود در شورای اسلامی شهر برگزیدند و انشالله که تا این مرحله از خادمی توانسته باشم با صدق گفتار و رفتار ذره‌ای از لطف آنها را جبران کرده باشم.

کد خبر 5031524

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر کرمانشاه کرمانشاه شهرداری کرمانشاه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم خطبه های نماز جمعه شورای اسلامی شهر کرمانشاه عضو شورای اسلامی شهر خانواده معظم شهدا خانواده شهدا همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان