Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت : شور عاطفه‌های سال جاری تا یازدهم مهرماه به منظور تامین اقلام آموزشی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه خیران نیک اندیش در شهرستان دالاهو با پیوستن به شور عاطفه‌ها تاکنون هدایای نقدی و غیرنقدی قابل توجهی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده اند، گفت : در تازه‌ترین این کمک‌ها خیران دالاهویی ۱۰۰ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارزش کفش‌های اهدایی بیش از ۱۵ میلیون تومان بوده که با اولویت دانش آموزان ساکن در روستا‌های مناطق محروم و خانواده‌های ایتام توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو با بیان اینکه امیدواریم خیران و حامیان نیک اندیش همچون دیگر مناسبت‌ها در کار خیر کمک به دانش آموزان نیازمند سهیم شوند، افزود: مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های غیرحضوری این نهاد به شمار می‌رود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این درگاه‌ها به دست نیازمندان برسانند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • بانوی ارومیه ای جان بخش دو بیمار نیازمند
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی خون خود را به افراد نیازمند اهدا کردند
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی