Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:34:36 GMT

زالی: تهران هفته سخت‌تر کرونایی را در پیش دارد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۴۱

زالی: تهران هفته سخت‌تر کرونایی را در پیش دارد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سخت‌تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت‌ها حرکت کنیم.

به گزارش مشرق، دکتر علی رضا زالی روز چهارشنبه، اظهار داشت: به نظر می رسد شرایط خوبی در هفته یا هفته های بعدی در تهران نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زالی مطرح کرد: شرایط کاملا قرمز در تهران

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری اعمال مجدد محدودیت ها در تهران هستیم، گفت: با تمام توان در این زمینه در تلاش هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به ارسال پیشنهاداتی به وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی ما اقتضا می کند که در اسرع وقت پیشنهادات عملیاتی شود.

زالی همچنین در اوایل هفته جاری درمورد برقراری مجدد محدودیت ها در تهران گفت: به نظر می رسد شرایط فعلی تهران سخت تر شده به همین دلیل در نامه ای به وزیر بهداشت درخواست کردیم مجموعه ای از محدودیت هایی که کمیته امنیتی - انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در گروه های ۳ و ۴ به عنوان مصادیق محدودیت اعلام کرده به خصوص موضوع دورکاری در سطح استان تهران بار دیگر اعمال شود.

بیشتر بخوانید: کرونا ساز خودش را می‌زند و مسؤولان هم ساز خودشان را

وی، رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام مداخلات و کم شدن مردم در تجمعات، جلوگیری از شتاب در بازگشایی ها را از مهم ترین عوامل کاهش آمار فوتی ها ذکر کرد و افزود: این عوامل باید به دقت رعایت شود تا شاهد کاهش فوتی ها باشیم.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه اعلام کرد: با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است و ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: آغاز موج سوم کرونا در تهران

به گفته وی، تا ظهر دوم مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۵۹۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید. همچنین تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و  ۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ایران مشرق سلامت ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا علیرضا زالی اخبار کرونا بازگشایی مدارس اعمال محدودیت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. 

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران مجموعه‌هایی هستند که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • رژیم فستینگ ۸-۱۶ چه خطراتی دارد؟