Web Analytics Made Easy - Statcounter

الاهلی عربستان در حالی در دیدار برابر استقلال به میدان رفت که به نسبت بازی قبلی 6 بازیکن را در ترکیب اصلی خود به میدان نفرستاده است اما از این جمع، 4 بازیکن نفرات همیشه ثابت تیم الاهلی بودند

همان طور که سرمربی تیم عربستانی پیش از این هم گفته بود، با توجه به قطعی بودن صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار برابر استقلال ایران خطر نخواهد کرد و به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت می دهد، پس از حضور بازیکنان دو تیم در میدان مشخص شد که حرف های او در این رابطه دور از واقعیت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ولادان میلویوویچ برای این دیدار به شش بازیکن که در ترکیب اصلی بازی قبلی (دیدار برگشت برابر الشرطه) به میدان فرستاده بود، استراحت داد. محمد المجاهد، عبدالله ترمین، موتاز هواساوی، مازن ابوشراح، عبدالباسط الهندی و لوکاس لیما شش بازیکنی هستند که در جریان دیدار قبلی برابر الشرطه عراق به میدان رفتند اما در ترکیب امروز این حضور نداشتند. 

اما اگر دو بازی اخیر الاهلی را پس از آغاز دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا در نظر بگیریم می توان گفت الاهلی عربستان به 4 بازیکن خود که در دو بازی اخیر به میدان رفتند استراحت داد. محمد المجاهد،عبدالله ترمین، عبدالباسط الهندی و لوکاس لیما چهار بازیکنی هستند که به طور ثابت در دو دیدار اخیر تیم عربستانی به میدان رفتند اما در بازی امروز برابر استقلال به آن ها استراحت داده شد. 

 

همچنین بخوانید:

استقلال - الاهلی عربستان / گزارش زنده

شیخ دیاباته تیر خلاص را به قلب الاهلی زد

مصدومیت نگران کننده وریا غفوری در بازی با الاهلی!

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان، اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.   وی افزود: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود. فراموش نکردیم که در مسابقات اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام، بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • رضاییان: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم/ هنوز نتیجه بازی با قطر را هضم نکردم