Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:38:58 GMT

تحقق ۹۹ درصدی برداشت تکلیفی گاز از پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۹۵

تحقق ۹۹ درصدی برداشت تکلیفی گاز از پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، یحیی رشیدی با اشاره به سهم بیش از ۷۰ درصدی این شرکت در برداشت و تأمین گاز مورد نیاز کشور در بخش‌های مختلف خانگی، صنایع، نیروگاه‌ها و… اظهار کرد: بازده کاری عملیات تولید در پنج ماه نخست امسال ۹۵ درصد بوده است.

وی در نشست بررسی عملکرد تولید گاز در پنج ماه نخست امسال و پیش‌بینی تولید از چاه‌های میدان مشترک پارس جنوبی در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ و نیمه اول سال ۱۴۰۰ مشکلات و محدودیت‌های عملیاتی در ۶ ماهه گذشته را مربوط به بخش پایین‌دستی و پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی در دریافت گاز عنوان و بر ضرورت برنامه‌ریزی در سطح کلان شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز برای هماهنگی بیشتر با مجریان و مدیران پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5031253

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید گاز گازرسانی روستایی گاز رسانی پارس جنوبی بازار سهام قیمت دلار ویروس کرونا تولید نفت بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو قیمت طلا بازار سهام اسیا قیمت سکه بهار آزادی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی شکرستان گفت: از آغاز برداشت نیشکر در این شرکت بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر تولید شده است.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: هم اکنون ۳۵ درصد شکر کشور در این شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود.

وی با اشاره به برداشت ۵۸ درصد نیشکر در مزارع شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تاکنون ۳۸ هزار تن شکر در این شرکت تولید و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت در خرداد ماه این میزان به ۶۰ هزار تن و رشد دو برابری نسبت به سال گذشته برسد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود با پایان برداشت نیشکر در شرکت‌های هشت گانه توسعه نیشکر، میزان تولید به ۶۳۰ هزار تن افزایش یابد.

دکتر ناصری همچنین با اشاره به عملیات کودهی در مزارع نیشکر گفت: پیش بینی می‌شود با تولید ۷۰۰ هزار تنی شکر در سال آینده، ۳۸ درصد تولید شکر کشور  در این شرکت محقق شود.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران