Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:47:19 GMT

انتقال به میلان تصمیم بسیار آسانی برای من بود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۷۱۳

انتقال به میلان تصمیم بسیار آسانی برای من بود

تئو هرناندز، مدافع چپ میلان از حضور در این تیم بسیار راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در جولای سال 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از رئال مادرید به میلان پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم ایتالیایی ارائه دهد و به نوعی خود را احیا کند. مدافع فرانسوی همچنین در مسابقه هفته اول میلان مقابل بولونیا نیز عملکرد خوبی داشت و یکی از دلایل پیروزی روسونری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تئو هرناندز حالا مصاحبه ای انجام داده که نشان می دهد این بازیکن از حضور در میلان بسیار خوشحال است. او در این باره گفت: " انتخاب میلان برای من آسان بود. میلان باشگاهی است که دومین تیم پرافتخار اروپا به حساب می آید. این میلان است. من اصلاً مجبور نبودم برای انتخاب میلان فکر کنم. با خانواده و مدیر برنامه هم در این باره صحبت کردم اما بعد از شنیدن این پیشنهاد به طور کلی می دانستم که میلان گزینه ایده آلی برای پیشبرد اهداف من است."

 

 

 

 

تئو هرناندز در ادامه گفت: " پائولو مالدینی یک روز با من تماس گرفت و اعلام کرد که می خواهد مذاکره کند. ما در ایبیزا بودیم و وقتی شنیدیم که میلان قصد دارد با من قرارداد امضا کند، اتفاق باورنکردنی برای مان بود. مالدینی اعتماد خود را به من نشان داد و مرا متقاعد کرد که میلان می تواند مانند خانه ام باشد و اینکه چگونه می توانم در این تیم به یک مدافع چپ کامل تر تبدیل شوم. داشتن چنین بینشی از سوی شخصی مثل مالدینی باورنکردنی است."

تئو هرناندز آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تئو هرناندز آث میلان تئو هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲

در هفته سی‌وسوم سری A اینتر با پیروزی در دربی میلان در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ موفق به فتح بیستمین اسکودتوی تاریخ خود شد.

دریافت 169 MB

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)