Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه افتتاح چندین پروژه عام المنفعه در صومعه‌سرا از همراهی سپاه برای کمک‌ به سیل‌زدگان تالش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور‌ امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه و مسکن محرومان در شهرستان صومعه‌سرا اظهار داشت: 25 پایگاه مقاومت و 19 واحد مسکن محرومان امروز در این شهرستان افتتاح و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و استانداری گیلان تکمیل شد خاطرنشان کرد: دو دبستان دخترانه و پسرانه با همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان گیلان احداث و در صومعه‌سرا به‌بهره‌برداری رسید.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به تحصیل بیش از 70 دانش‌آموز در مدارس افتتاح شده صومعه‌سرا تصریح کرد: این مدارس با همکاری آموزش و پرورش کاملاً مجهز شده و دانش‌آموزان درحال تحصیل هستند.

گیلان| توزیع اقلام اساسی بین سیل‌زدگان تالش؛ ریزش کوه بسیاری از راه‌های منطقه را مسدود کرده استنماینده ویژه وزیر کار: کارگران آسیب‌دیده از سیل تالش گیلان بیمه بیکاری دریافت می‌کنندگیلان| کمبود تجهیزات راهداری برای کمک به مناطق سیل‌زده تالش؛ 50 روستا همچنان درگیر سیل است

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با یاد امام(ره) و سردار شهید سلیمانی‌ آغاز شد ابراز داشت: همزمان با افتتاح سایر پروژه‌ها، یک درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی مجهز با همکاری معاونت درمان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان عزم جدی سپاه برای محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن محرومان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در حوزه آب روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده در صومعه‌سرا برای 40 نفر شغل ایجاد کرده است عنوان کرد: با توجه به درخواست استانداری گیلان  مبنی بر ورود سپاه به منطقه سیل‌زده تالش از امروز وارد عمل شدیم.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت خیران برای رفع مشکلات مناطق سیل‌زده تالش اظهار داشت: برای تهیه وسایل افراد آسیب‌دیده از سیل نیازمند همکاری و مشارکت خیران استان هستیم تا بتوانیم این وسایل را به دست مردم آسیب‌دیده برسانیم.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن محرومان صومعه سرا سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت