Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ به نقل از آناتولی، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو امروز چهارشنبه و پس از دیدار با «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا در مقر این سازمان در شهر بروکسل اعلام کرد: ترکیه و یونان تا به امروز سلسله نشست‌هایی پیرامون بررسی اصول تقسیم‌بندی در مدیترانه شرقی و ممانعت از بروز حوادث ناخواسته هوایی و دریایی برگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل ناتو در ادامه افزود: این نشست‌ها ادامه دارد و پیشرفت‌های خوبی نیز در آنها حاصل شده است.

«ینس استولتنبرگ» تأکید کرد: محور این نشست‌ها مذاکرات فنی نظامی است و تلاش‌های دیپلماتیک آلمان برای حل اختلافات نیز ماهیت تکمیل کننده آنها را دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: تلاش‌های روز گذشته آلمان برای اطمینان از توافق در مورد از سرگیری مذاکرات ترکیه با یونان مایه خرسندی است، همچنان در تماس نزدیک با رهبران ترکیه و یونان خواهیم بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناتو ترکیه یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد

وزیر امور خارجه مجارستان گفت: آمریکا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا بر سر اینکه چه کسی می‌تواند تسلیحات بیشتری به اوکراین برساند، رقابت دارند و این امر درگیری با روسیه را تشدید و تهدید یک جنگ جهانی جدید را جدی‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پیتر سیجارتو در بدو ورود به لوکزامبورگ برای شرکت در نشست مشترک وزرای خارجه و دفاع اتحادیه اروپا، تاکید کرد که پس از تصمیم اخیر کنگره آمریکا مبنی‌بر تصویب لایحه جدید کمک به اوکراین، «سیاستمداران اروپایی طرفدار جنگ می‌خواهند این باخت خود را جبران کنند». او در حساب کاربری فیس‌بوک خود نوشت: «امروز تحویل تسلیحات جدید و میلیاردها یورو در دستور کار آنهاست».

وزیر امور خارجه مجارستان هشدار داد که «تدارک جنگ جهانی در بروکسل در حال تشدید است» و ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا «به جای تمرکز بر تقویت صلح و یافتن راه حل‌های دیپلماتیک» اکنون برای هماهنگی کمک‌های نظامی در مورد اوکراین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وزرای اتحادیه اروپا قصد دارند در نشست هفته جاری در لوکزامبورگ در مورد جنگ اوکراین، به ویژه تامین سامانه دفاع هوایی از جمله پاتریوت بحث کنند.

آنها قرار است در زمینه استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای کمک به کی‌یف، رایزنی می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد