Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از ایجاد دوهزار و ۲۰۰ شغل در آذربایجان شرقی با همکاری کمیته امداد استان خبر داد و گفت: طی تفاهم نامه ای که امضا می شود این فرصت های شغلی با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمد زهرایی در مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد دوهزار و 200 فرصت شغلی بین سپاه عاشورا و کمیته امداد، اظهار داشت: تعامل بین نهادها در برهه جنگ اقتصادی الزام و ضرورتی است که مردمی کردن آن می تواند به جهش و تحول بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج عینیت بخشی مردم‌سالاری دینی است، افزود: بسیج الگوی قابل تکثیری است که مردم با آتش به اختیاری خود در آن مدل برای مدیریت در عرصه های مختلف ارائه می کنند.

سردار زهرایی هدف دیگر این تفاهم نامه ها را توانمندسازی مردم با ایجاد فرصت های شغلی و پیشگیری از ورودی های جدید به سمت کمیته امداد و نهادهای حمایتی عنوان و تاکید کرد: آمار زیادی مددجویان اتفاق خوشی نیست و تلاش داریم با بسترسازی‌های مختلف و ایجاد اشتغال های زودبازده شاهد خودکفایی و توانمندی مردم باشیم.

امضای تفاهم‌نامه بین فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان بسیج ورزشکاراننمایش اقتدار و صلابت دانش‌آموزان بسیجی سیریک با برگزاری رژه موتوری+تصاویر‌اصفهان|مهمترین رسالت بسیج حل مسائل متناسب با شرایط استسعیدی: دستاوردهای بسیج عشایر در نمایشگاه هفته دفاع مقدس به نمایش درخواهد آمد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: هرچه این قراردادها برای ایجاد فرصت های  شغلی هدفمند، منسجم و در آن وحدت رویه حاکم باشد به همان میزان شاهد اثربخشی آن خواهیم بود.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در ادامه با قدردانی از تلاش های گروه های جهادی در عرصه های مختلف، ترویج روجیه جهادگران را برای پیشرفت و آبادانی کشور مهم دانست و گفت: نمونه چنین روحیه هایی را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و دفاع مقدس محصول تفکرات جهادی بود.

سردار خرم با بیان اینکه تاکنون قراردادهای بین کمیته امداد و سپاه عاشورا به خوبی انجام و حتی پیش از موعد مقرر محقق شده است، اعلام آمادگی کرد و افزود: برای اجرای این تفاهم نامه هم تلاش خواهیم کرد در توسعه اشتغال جهش حدی داشته باشیم.

وی توجه به ظرفیت‌ها و رفع موانع و مشکلات را از عوامل مهم در کنار سیاست های راهبردی و راهبری عنوان و بیان کرد: از فعالان کسب و کارها هم در این خصوص استفاده خواهیم کرد تا این طرح ها به صورت جدی عملیاتی شود.

انتهای پیام/115/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بسیج سازندگی آذربایجان شرقی بسیج سازندگی سپاه عاشورا کمیته امداد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت