Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:39:03 GMT

آمار مبتلایان کرونا در بناب3 برابر شده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۸۲۵

آمار مبتلایان کرونا در بناب3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشارهبه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم اظهارکرد: به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روزهای اخیر آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا 2 تا 3 برابر در بناب افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط مردم در شهرستان به 20 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با تأکید بر احساس مسئولیت دستگاه های اجرایی در زمینه مقابله با کرونا بیان کرد: عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با عادی انگاری جامعه از هیچ دستگاه و نهادی سلب مسئولیت نمی کد و همه باید به وظایف خود عمل کنند.

رفیعی سپس بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسمات در سطح شهرستان تأکید و اظهار کرد: مدیران ادارات در صورت ضرورت جلسات را بصورت ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

وی در خصوص مراسم تشییع و تدفین اموات نیز یادآور شد: حضور افراد به غیر از بستگان درجه یک اموات هنگام تشییع و تدفین ممنوع است.

فرماندار بناب در ادامه شهرداری را ملزم کرد ضمن انجام ضدعفونی اماکن عمومی و ناوگان شهری نسبت به ایجاد محدودیت در تفرجگاه ها و پارک های شهر اقدام کند.

رفیعی تصریح کرد: سوخت گیری خودروها در جایگاه های سوخت صرفاً باید توسط اپراتورهای جایگاه ها انجام گیرد و آنها ملزم به این کار هستند و در صورت عدم تمکین با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آمار بناب مراسم تشییع ماسک فرماندار بناب تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز سوخت گیری تفرجگاه اماکن عمومی ناوگان شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: اقدامات این منطقه در پشتیبانی و تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت، میزان نواقص قطعات ۵۷ جایگاه سوخت فعال در غرب خراسان رضوی را به زیر یک درصد رسانده است.
حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته افزود: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • عدم دفع آب‌های سطحی و کلافگی ساکنان کوی جانبازان بناب + فیلم
  • آمار استقلال برابر شمس آذر قزوین؛ نرخ امید گل بالای شاگردان نکونام! + عکس