Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین لبنان اعلام کرد: تلاشهای آمریکا برای تشکیل ائتلاف ضد انقلاب اسلامی تلاش و تحرکی قدیمی است و آنها هرگز موفق به تشکیل ائتلافی جدید علیه انقلاب اسلامی نخواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور تروریستهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس، افزود: بهتر که آنها به خلیج فارس بیایند در آن صورت در تیررس و در دسترس ما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی تاکید کرد: اگر آمریکاییها مرتکب حماقت جدیدی شوند با قدرتی روبرو خواهند شد که از حد تصور آنها خارج است و برایشان قابل تصور نیست.

وی اعلام کرد: آمریکا هرگز در تحقق اهداف خود برای تحمیل تحریم تسلیحاتی علیه ایران، راه به جایی نخواهد برد و موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس سپاه پاسداران آمریکا انقلاب اسلامی سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد